H4ngm4N Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Er det ikke "mad, mad"? Hvis du tenker på hu norske berta. tror kanskje det var meningen..... å skrive bad altså... Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Absolutt alt som har med trance, dance, house og slikt møkk å gjøre. Jeg tar ikke kritikk på denne. Dette er min personlige mening. Du kan da seriøst ikke mene at du har hørt all "trance/dance/house"? Uansett. Hater så og si alt jeg har hørt av R'n'B. Den derre Milkshake sangen greia. Æsj! Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Hater så og si alt jeg har hørt av R'n'B. Den derre Milkshake sangen greia. Æsj! Der er jeg veldig enig. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Uansett. Hater så og si alt jeg har hørt av R'n'B. Den derre Milkshake sangen greia. Æsj! Enig, har ikke hørt mye bra R'n'B. Lenke til kommentar
notalive Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 (endret) Lille prinsesse er kvalm........... EDIT: en sang asså Endret 9. oktober 2004 av notalive Lenke til kommentar
Jan Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Burn motherfucker burn. We will rock you (fucka opp av fjortiser) Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Eagles: Hotel california Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 (endret) Eagles: Hotel california du kødder??? den er jo sinnsykt bra... Edit: Post 150 weee Endret 10. oktober 2004 av H4ngm4N Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Åneida jeg mener det helt seriøst, men er vant til at de fleste er uenig med meg Utpreget sløv, billig form for musikk...til å bli deppa av Hver sin smak, men ble nok drittlei også av å høre den så mye alle steder. Lenke til kommentar
Purify Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Du kan da seriøst ikke mene at du har hørt all "trance/dance/house"? Nei, men absolutt alt jeg har hørt av trance og beslektede sjangrer, er kvalmende dårlig, rett og slett. Så horribelt og fælt at jeg ikke finner ord. Uansett. Hater så og si alt jeg har hørt av R'n'B. Den derre Milkshake sangen greia. Æsj! Enig. Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Eagles: Hotel california Et av historiens beste sanger jo! Lenke til kommentar
Skateee Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 alle o-zone sangene, og den chewing gum sangen, jeg klarer den ikke! den som har skrevet den sangen satt sikkert på fjellet og røkte hasj da han skrev den ! *kremt* Mange som skriver bra låter selvom de har røyka AS DR dre Snoop dog osv!!! Lenke til kommentar
Jakartabebopp Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Hvis jeg skal følge topicet så blir det vel Nunslaughter's Raped At The Altar. fantastisk ekkel låt. Lenke til kommentar
gwh Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Life is Life med Opus, etter å ha hørt den ca 12.300 ganger, (uten å overdrive) kan man begynne å bli "litt" mannevond... Lenke til kommentar
Zer0z Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 (endret) o-zone (alle sangene) Gorgoroth - slottet i det fjerne Feskthrone -Torsken Reidar's fryktfulle ferd gjennom verden.mp3 peaches - rosa helikopter usher - burn Endret 11. oktober 2004 av Zer0z Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Absolutt alt som har med trance, dance, house og slikt møkk å gjøre. Jeg tar ikke kritikk på denne. Dette er min personlige mening. Helt enig Lenke til kommentar
Marillion Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Kelis med sin foranna milkshake sang måtte aldri mer bli spilt i en høyttaler Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 o-zone (alle sangene) Gorgoroth - slottet i det fjerne Feskthrone -Torsken Reidar's fryktfulle ferd gjennom verden.mp3 peaches - rosa helikopter usher - burn gorgoroth er rått da =) er ikke vokalisten der annmeldt for å ha voldtatt ei dame på en love elns? Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 (endret) gorgoroth er rått da =) er ikke vokalisten der annmeldt for å ha voldtatt ei dame på en love elns? Steike... Det er respekt, han må være så kul og evil og tr00 som voldtar damer på (true norwegian) love. Akkurat som vikinger gjorde... SÅåå kult!!! Endret 11. oktober 2004 av TLZ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå