H4ngm4N Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Jessica Simpson - Vet ikke hva sangen heter, men den gikk på svisj for en stund siden (en måned eller noe??)... Lenke til kommentar
Kirikiri Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 All time high (for oss som er litt eldre): Glen Medeiros: Nothing's gonna change my love for you. Hatet den da jeg var 10, hater den fremdeles. Chewing gum-sangen er også helt håpløs, men en del musikk-kritikere elsker den. Skjønner virkelig ikke hvorfor. Kirikiri Lenke til kommentar
Jan Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Alle nevnte hittil pluss den gneldrete stemmen til alles folkekjære babyRæppaZ Eminem..big boy on tha mofo blooooock! Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Jeg glemte Maroon 5 - This love...*spy* Og den andre singelen dems er ikke mye bedre... Faktisk er den like ille! Lenke til kommentar
Jan Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Maroon5 er jo Creed + Lene nystrøm vokalist... fælt resultat. Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 O-Zone - Despre Tine O-Zone - Dragostea din tei Peaches - Rosa Helikopter Peaches - Dynamicetellerannet Hm.. Hvem fler? Lenke til kommentar
dostojevski Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 (endret) Han dærre Idol-fyren med den dærre sangen. (Nei, ikke Kurt. Han andre.) Dø din jævel. (Edit: ord delings feil...) Endret 8. oktober 2004 av dostojevski Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 O-Zone - Dragostea din tei Soleklar vinner med flere hundre kilometers margin til neste mann. hvorfor måtte du minne meg på den??? garantert verst!!! Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Han dærre Idol fyren med den dærre sangen. (Nei, ikke Kurt. Han andre.) Dø din jævel. Kjartan??? Eller Gaute??? Lenke til kommentar
Jan Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Im standing høg av Kjartan er iallefall en syk hjernedigger. Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 O-Zone - Dragostea din tei Det sier seg selv Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 O-Zone - Dragostea din tei Det sier seg selv Helt enig. Får seriøst ikke verre sang enn det, ikke som jeg har hørt ihvertfall Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Ketshup sangen... Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Ketshup sangen... aaargh! Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Ketshup sangen... Den hadde jeg fortrengt... Det er vel den sangen jeg har det største hatforholdet til. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Jeg blir bokstavelig talt fysisk kvalm av Diana Ross and The Supremes - Upside Down og Phil Collins - Sussudio. Antageligvis fordi jeg har hørt på dem mens jeg har vært bilsyk. Låtene er egentlig ganske bra. Sanger som Mousse T - Horny, Dragostea Din Tei og fabrikkpop som nevnte Idol-fjotter gjør meg kvalm i billedlig forstand. Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Jeg blir bokstavelig talt fysisk kvalm av Diana Ross and The Supremes - Upside Down Heeh? Upside Down EIER jo! Seriøst, jeg digger den låta Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 "It's a bad bad summer... trallallaa" Verre enn O-zone skitet. Ekstremt annoying sang og stemme på hu bærta. Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Er det ikke "mad, mad"? Hvis du tenker på hu norske berta. O-Zone Peaces Idol Toy Box Aqua Alt som har med dette å gjøre kan ikke kalles musikk. Rett og slett. Lenke til kommentar
rlz Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Peaches - Rosa helikopter. Denne har da blitt stemplet som nasjonal landeplage. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå