Gå til innhold

Mest kvalmende sang


Dragon Hunter

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Egentlig så tror eg det er akkurat det o-zone ikke gjorde...

for å sitere Bill Hicks:See I think drugs have done some good things for us. If you don't think drugs have done good things for us then do me a favor. Go home tonight and take all of your records,tapes and all your CD's and burn them. Because, you know all those musicians who made all that great music that's enhanced your lives throughout the years? Rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrreal fucking high on drugs.

Lenke til kommentar

O-Zone ja... Hadde det vært opp til meg, skulle de gutta der vært satt ut skogen når de var små, evt. vært kappet opp i småbiter og gitt til en haug med kjøttetende grevlinger.

Ellers forlater jeg bygget hvis noen setter på den derre chewing gum-greia.

fant også en ny hat-sang etter oslolan også, men denne vet jeg heldigvis ikke hva het. den går no sånt som: "arripipipi, arripipi. arripipipi, arripipi." med no meksikansk-inspirerte blåseinstrumenter i bakgrunnen.

:wallbash:

Endret av ParaNode
Lenke til kommentar

Åh her er det MANGE.

 

O-zone er høyt oppe, men ikke så ille som :

 

Maroon 5 - This love

Anastacia - "Den der you live in a world where you didnt listen" - Sick tror jeg

Emilia - Big Big Girl

Avril Lavigne - My Happy Ending

Jani og Onkel Pe - Drikke øl ett eller annet

Hoobastank - Reason

 

:mad::thumbdown::wallbash::realmad::nei:

 

jeg HATER de sangene, jeg blir dritsur automatisk (jeg har ekstremt god selvkontroll) og bare ved å skrive navnet på de sangene kjenner jeg det i gutsen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...