Dragon Hunter Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Denne tråden handler ikke om styggeste sang, men om den mest kvalmende sangen. Her er de sangene som jeg synest at er mest kvalmende: O-Zone - Dragostea din tei Tarkan - Simarik Lenke til kommentar
Manx Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 O-Zone - Dragostea din tei Soleklar vinner med flere hundre kilometers margin til neste mann. Lenke til kommentar
EivindO Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Emilia - Big Big World Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 O-Zone - Dragostea Dritt Lei Rosa Helikopter Lenke til kommentar
likferd Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Den der "chew gum" sangen er også rimelig fæl.. Lenke til kommentar
obotron Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Den der "chew gum" sangen er også rimelig fæl.. Men den kommer ikke i nærheten av sangene til O-zone... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Den der "chew gum" sangen er også rimelig fæl.. Men den kommer ikke i nærheten av sangene til O-zone... Dei kan vel knapt kalles sanger i fleirtal. Lenke til kommentar
notalive Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 O-Zone - Dragostea din tei Soleklar vinner med flere hundre kilometers margin til neste mann. synes den er bra jeg Emilia - Big Big World den komer høyt ja Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 alle o-zone sangene, og den chewing gum sangen, jeg klarer den ikke! den som har skrevet den sangen satt sikkert på fjellet og røkte hasj da han skrev den ! Lenke til kommentar
Purify Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Absolutt alt som har med trance, dance, house og slikt møkk å gjøre. Jeg tar ikke kritikk på denne. Dette er min personlige mening. Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 alle o-zone sangene, og den chewing gum sangen, jeg klarer den ikke! den som har skrevet den sangen satt sikkert på fjellet og røkte hasj da han skrev den ! *kremt* Mange som skriver bra låter selvom de har røyka Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Egentlig så tror eg det er akkurat det o-zone ikke gjorde... for å sitere Bill Hicks:See I think drugs have done some good things for us. If you don't think drugs have done good things for us then do me a favor. Go home tonight and take all of your records,tapes and all your CD's and burn them. Because, you know all those musicians who made all that great music that's enhanced your lives throughout the years? Rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrreal fucking high on drugs. Lenke til kommentar
ParaNode Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 (endret) O-Zone ja... Hadde det vært opp til meg, skulle de gutta der vært satt ut skogen når de var små, evt. vært kappet opp i småbiter og gitt til en haug med kjøttetende grevlinger. Ellers forlater jeg bygget hvis noen setter på den derre chewing gum-greia. fant også en ny hat-sang etter oslolan også, men denne vet jeg heldigvis ikke hva het. den går no sånt som: "arripipipi, arripipi. arripipipi, arripipi." med no meksikansk-inspirerte blåseinstrumenter i bakgrunnen. Endret 7. oktober 2004 av ParaNode Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 O-Zone - Despre tine Lenke til kommentar
rlz Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 O-zone - Despre tine. Denne gjør meg Lenke til kommentar
miniPax Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Peaches med Rosa Helikopter har hatt en klar førsteplass hos meg siden Tg for et par år siden.... Pokker ta han som laga demo med den som ringetone som melodi... Lenke til kommentar
Iversen99 Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 aqua med barbie girl er til å spy av Lenke til kommentar
apoxdigital Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Åh her er det MANGE. O-zone er høyt oppe, men ikke så ille som : Maroon 5 - This love Anastacia - "Den der you live in a world where you didnt listen" - Sick tror jeg Emilia - Big Big Girl Avril Lavigne - My Happy Ending Jani og Onkel Pe - Drikke øl ett eller annet Hoobastank - Reason jeg HATER de sangene, jeg blir dritsur automatisk (jeg har ekstremt god selvkontroll) og bare ved å skrive navnet på de sangene kjenner jeg det i gutsen. Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 kjartan - I'm standing tall.. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Alle Idol-sangene, alt av O-Zone, Aqua eller Toy Box og sist men ikke minst Mo-Do - Eins, Zwei, Polizei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå