knutby Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Noen som vet hvor jeg finner Systems Management Server ? Skal prøve å rulle ut office 2000 på et lite domene. (w2000server) Lenke til kommentar
ob1 Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 SMS er tiltenkte nettverk på 5000+ klienter og er VELDIG overkill! Bruk Office Resource Kit til dette. Du finner den på sidene til Microsoft og på \ORK på office-platen. Lykke til da. Lenke til kommentar
knutby Skrevet 7. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2004 Takker, er egentlig ment som trening. Men det er jo ganske praktisk for nettverk på over 100 pcer også som her.. Lenke til kommentar
ob1 Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Husk at SMS trenger en MS-SQL Server (7.0 eller 2000) i bakgrunnen, så hvis du skal bruke SMS så må du skaffe SQL også. Selv om det er mer jobb, så kommer man langt med det som følger med i Windows. Lenke til kommentar
knutby Skrevet 7. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2004 ohh, her får jeg visst litt jobb. SQL har jeg ikke drevet med.. jaja, det går nok etter hvert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå