Zeph Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Eg må erkjenne ei synd Første gang eg posta på forumet fekk eg ein ferie (lenge sidan!), og uvitande om policyen her så oppretta eg ein ny konto, på ei anna e-postadresse. Sidan har eg hatt den kontoen. Det er ingen stor sak, men er det mulig å skifte adresse og behalde statusen? (antal innlegg osv...) Eg skulle prøve å abbonere på ein tråd, men eg forstod det slik at det går via e-post? Og e-postadressa eg er registrert på bruker eg aldri. Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Gå på kontrollpanel - Endre profil Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 7. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2004 Der kan eg berre endre MSN adressa. Eg lurte på om eg kunne endre den registrerte adressa som eg brukte ved oppretting av kontoen. Lenke til kommentar
enden Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 kontrollpanel - alternativer - endre e-post Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 7. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2004 Doh...snakk om å prøve hard altså. Men alle innstillinger blir som dei er sant? Er berre adressa som blir endra. Lenke til kommentar
enden Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 bare adressen som endres ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg