pfa87 Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Jeg har en 300W power supply, et x800pro og P4 3.0GHz. Når jeg spiller spill, bruker PC'n å slå seg av . Kan det ha seg at strømforyningen er for liten? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Du bør minimum ha en 350W til en slik PC. Det er værtfall anbefalt, men kan umulig si helt sikkert om det er det som foresaker problemet. Lenke til kommentar
Te'om Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Det er nok det som gjør det, har selv et X800Pro som jeg kjører på en 300W psu, og hvis jeg kobler til for mange harddisker begynner pcen å slå seg av når jeg spiller. Det beste hadde vel vært om du kunne teste med en kraftigere strømforsyning bare for å se om det er det som er problemet, men hvis du er rimelig sikker på at du ikke har virus eller hardwarefeil så er det nok det. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Spesielt om du har en lav kvalitets psu så har du et problem, i noen tilfeller så går det bra med 300w, men ikke i ditt tilfelle tydligvis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå