Mefistho Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Da er det tid til å velge hvilket skjermkort jeg ska ha til det nye systemet mitt.. Så valget mitt liger da på et x800 kort... men hvilket? Sapphire Radeon TOXIC X800PRO. Dette kortet er mitt førstevalg. har ape og bundelen er ok. Men igjenn så er det ikke lang til dette kortet. Sapphire Radeon X800XT PE. Dette kortet er vel et av de beste og står veldi sterkt på lista mi. men igjenn så har det ikke noe veldig til kjøler, så da kan dette kortet være et godt valg.. Hightech Radeon X800 XT 256MB IceQ II. Dette kortet har en meget god kjøler. Er meget i tvil hvilket kort jeg skal velge.. kortet bør være så stile som mulig. Bundel har egentli ikke noe å si! Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 (endret) hightech x800xt me iceq er et meget bra kort, er dette kortet XT PE? det er også muse stille Endret 7. oktober 2004 av Shade22 Lenke til kommentar
Mefistho Skrevet 7. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2004 Er usikker på om det er PE, men kjøleren på det kortet er rått! Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 har du ikke vurderert 6800 serien til nvidia? eller skal du ha ati? Lenke til kommentar
Mefistho Skrevet 7. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2004 Nei.. Ati er valget! Ati power vil ikke starte enda en ATi VS Nvidia tråd, så jeg lar det ligge. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Gå for Sapphire X800XT PE så kjøper du til en arctic silencer, det er samme kjøler som higthec iceq har Lenke til kommentar
Mefistho Skrevet 7. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2004 Det høres ganske bra ut! Det er en ting jeg kan like. Takk for svaret. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå