fei Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Har noen uker vurdert å selge utsyret mitt nikon d70 (kjøpt i juni i år) i orginal embalasje Nikon 18-70 kit linse Nikon 75 300ED linse ca 3 år gammel Sigma 50-500 linse (kjøpt i aug) M/ objektiv veske Alle linsene har med uv filter Fjernkontroll til d70 Bæreveske til D70(lowepro) 1 gb lexar 40x Cf kort M/kortleser Nyprisen blir en masse penger, ca 30000 +/-, men hva kan jeg forvente å få brukt Lenke til kommentar
anderfo Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Hvorfor selger man slikt? Legg det ut på bruktmarked på foto.no eller her på akam, i forumet trenger vi jo ikke annonser. Pris? Tja, det spørs jo hva folk vil betale.. Lenke til kommentar
fei Skrevet 7. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2004 Grunnen til at jeg ikke legger det ut i et bruktmarked er pga jeg vurderer å selge samt at det er tonnevis med folk som legger ut brukt utstyr til helt idiotiske priser. Hadde tenkt å høre hva folk kunne tenke seg å gi før det evt ble lagt ut for salg Lenke til kommentar
Åkken Bom Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 20 lapper er vel det høyeste du kan håpe på. Brukt er en gang brukt, så man betaler myyye for å skifte system. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå