Gå til innhold

Trenger hjelp med min Samsung SGH-D410

Anbefalte innlegg

Har akkurat skaffet meg en SAMSUNG SGH-D410...Er kjempe fornøyd :thumbup:

Men det er noe annet som jeg håper dere i forumet kan hjelpe meg med;

Denne er jo ikke kommet til Norge enda, og derfor er det jo ikke norske manualer å oppdrive... Det er jo ikke alt som jeg forstår med denne telefonen...Er det noen som vet noe om denne/ eller har denne telefonen??? :hmm:

*Emnetittel redigert av moderator - ingen caps i tittelen, takk*

Endret av psilocybe
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg lurer på hvor du kjøpte den og til hvilken pris.

Funker den elektriske sliden bra??

noe som ikke er bra??

Kunnet du ha giddet og laget din test av den???

Hva du synes og skrivet litt om den??

Terningkast og det som er i en test?

Mvh 2m :dribble:

Lenke til kommentar

Hei!

Denne telefonen er blitt kjøpt gjennom det franske nettselskapet NOMATICA. Hun som kjøpte denne ville ikke ha denne, så hun la den ut for salg på QXL. Prisen vil nok variere mlm 4000-5000 NOK når / om den kommer hit.

Noe av problemet har vært at denne ikke har kunne blitt importert med norske menyer (Før nå tydeligvis) Jeg har fått med norsk meny.

Design

Et enestående design som går de fleste telefoner en god gang. Spesielt

glide-systemet, bakgrunnsbelysning (blå), og nettindikatoren (som blinker i alle regnbuens farger)

Terningkast: 6

Software

Med 262.144 farger er dette nesten som en tv-skjerm. Helt sinnsykt.

Kanonrå Skjerm av TFT-typen= noe strømsparende...

Jeg sammenlignet med en annens Nokia "store" telefoner (Nokia 6230) når det gjaldt skjerm... Som natt og dag..

Det er ikke blåtann, mp3-spiller, radio. Det er litt synd, for da hadde dette vært en sensasjons- telefon.

Jeg savner også muligheten å kunne legge inn et bilde av de som ringer..

Ellers veldig oversiktlig menyer, vanvittig klare og fine bilder som en har mange muligheter med, videoopptaker.

Funker veldig bra mot internett.

Er også et lite minus at en ikke så lett kan få skaffe tilbehør, da denne ikke er kommet til landet. MEN DET ER JO KULT Å HA NOE SOM IKKE ANDRE HAR!!!!

Terningkast: 4

Pakken leveres med to batteri, handsfree, lader. Noen leverer også med skinn-etui

TOTALVURDERING: Et kanonkjøp. :thumbup:

(For mer info, bare mail meg, Mats)

Lenke til kommentar
1.Kanonrå Skjerm av TFT-typen= noe strømsparende...

2.Jeg sammenlignet med en annens Nokia "store" telefoner (Nokia 6230) når det gjaldt skjerm... Som natt og dag..

3.Denne er jo ikke kommet til Norge enda, og derfor er det jo ikke norske manualer å oppdrive...

1. Tull.

2. Nokia 6230 er da ikke akkurat kjennt for god skjerm (Kun 128x128 pixler..) :-/ Men skjermen på SGH-D410 er nok god.

3.Kommer den da? ;) Forøvrig kan du prøve en engelsk manual og bruke babelfish/freetransalation eller noe lignende for å oversette den til norsk.

Spesiell telefon ja, men synes den blir litt i det dyreste laget når den ikke har noe ekstra utenom skjermen. Kommer mye annet "godis" til en lignende pris som også har godt kamera, og er mere rettet mot "proff" markedet grunnet mere avanserte funksjoner. (Som SGH-D410 mangler i en stor grad egentlig.)

Bra at du er fornøyd uansett :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...