simalarion Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Stilig. Hvem bryter 10k først tro? vent litt skall bare sette in mx kortet mitt Lenke til kommentar
PapstSkalle Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Ikke hør på sutrepavene hw.no!...det sier noe om livet til en kar når han flipper helt ut fordi en liten notis på en webside ikke svarer 100% til forventningene hans... Lenke til kommentar
Richie Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Lurer på hva scoren hadde blitt hvis Xtremesystems.org hadde brukt flytende nitrogen og kjølt med, og klokka opp til 6,0 GHz i steden for "kun" 4,9! Lenke til kommentar
snorreh Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 noen har bare for mye fritid Eller ikke noe mer fornuftig å bruke PC'en sin til Lenke til kommentar
Bofur Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 (endret) Synes artikkelen var fin jeg selv om jeg ikke er så fryktelig opphengt i benchmarks om hvem som har mest poeng osv. Men jeg bruker da absolutt benchmarks som en veileder, når jeg går til innkjøp av div hardware. Eneste som jeg syntes var gørr kjedelig! Var å lese denne tråden, å høre på all denne bitchingen om hvorvidt hw-no driver med søppelartikler eller om marci har dame. Bahh at dere gidder Endret 7. oktober 2004 av Bofur Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Bortkastet energi å drive med den sutringen...Ta heller å le og smil litt, se lyst på livet, dans oppå bordet!! Lenke til kommentar
Singularity Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Syns det var en artig artikkel jeg. Jeg vil også benytte anledningen til å sutre over de som sutrer over dette inlegget. Er ikke no galt med agurknytt så lenge det er HW relatert. Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 spiller ingen rolle om artikkelen ble lagt ut på hw eller overklokking.no, det viktigste er at den er hw relatert og interessant lesning. Det syntes ivertfall jeg Lenke til kommentar
sub1343 Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 dette ver en fin artikkel, bare synd over alle sytekoppene da Det er ikke noen lesertvang akkurat, tenk om jeg skulle begynt og klage for hver artikkel her som ikke intresserer meg 100% Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 10K-grensa brytes vel kanskje ikke før R5xx eller tilsvarende svar hos nVidia? Det er jo ut som om dagens toppsystem er tweaka max for å oppnå 8300, så det er vel bare skjermkortet som hindrer videre rekorder. Eller hva tror dere? Det gjelder et-korts-løsninger da, ikke SLI. Med 2x6800ultra superklokka kan vel kanskje 10K nås? Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 10K-grensa brytes vel kanskje ikke før R5xx eller tilsvarende svar hos nVidia? Det er jo ut som om dagens toppsystem er tweaka max for å oppnå 8300, så det er vel bare skjermkortet som hindrer videre rekorder. Eller hva tror dere? Det gjelder et-korts-løsninger da, ikke SLI. Med 2x6800ultra superklokka kan vel kanskje 10K nås? Er enig der ja, med to 6800 Ultra (elns) så kan sikkert 10k være innen rekkevidde. Noen som har link till macci sin butikk ? bare synd jeg og mitt geforce 4200 ikke kan kjøre den testen...artig å hvor lavt jeg kan komme. Forresten, går det ann å bruke fraps i 3dmark 05 ? kunne vært litt interessant å se testen...(hint hint?) Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Å.HERRE.GUD Flott at folk synes så godt om folk som har en profesjonell hobby. Er det misunnelighet ute å spaserer? Lenke til kommentar
F-r-e-d-r-i-k Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Sier litt om hvor kraftig denne testen egentlig er når Xtremesystems.org sitt 3DTeam ikke klarte mer enn gjennomsnittlig 24 fps på Firefly Forest. Det er like mange bilder per sekund som vanlige TV-sendinger, med andre ord: Helt på grensen til hva øyet oppfatter som hakking eller "lagg". Den grensen går så vidt jeg vet på 24 fps... Ergo, ingen andre enn Xtremesystems.org har klart å kjøre denne testen uten "lagg". Og ja jeg VET at fps'en er gjenommsnitlig, men jeg tenker teoretisk. Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Lurer på hva nVidia vil svare ATI med jeg tror nok NVIDIA må svare med en helt ny gfx serie hvis de skal ha en sjanse mot ATi .. Jaja.. For et par mnd siden var det samme maset om Doom 3, og hvorfor ATI var så dårlig i forhold til Nvidia. Og om noen uker har vi Half-Life 2 her og da er vel bench-maset igang igjen... Doom 3 timedemo er vel omtrent like lite verd som en score i 3Dmark 2005 når alt kommer til at hva angår reell spillytelse "Nyheten" om en rekord i 3Dmark mener jeg også hører hjemme under "Overklokking.no". K Lenke til kommentar
Debauchery Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Å.HERRE.GUD Det var en lav Vcore Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå