Howard Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Ny rekord i 3DMark05: 8382 poeng Siden det har vært mye snakk om 3DMark05 i det siste, må vi bare ta med denne notisen. Den tidligere nevnte rekorden på 8250 poeng er nå blitt slått og nok en gang står et ATI-kort bak rekorden. Les artikkelen her. Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Siden det har vært mye snakk om 3DMark05 i det siste, må vi bare ta med denne notisen. Den tidligere nevnte rekorden på 8250 poeng er nå blitt slått og nok en gang står et ATI-kort bak rekorden. Den rekorden ble ikke gammel, nå er det 8382 poeng som gjelder. Lenke til kommentar
hallgeirl Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Å... 5,2 GHz.. det var jo lite 788/652 på grafikkkortet og 5,2 på CPU var mildt sagt imponerende Lenke til kommentar
RansoM Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Er nok ikke mange timene før Macci kommer med en backup score Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 noen har bare for mye fritid Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Førsteplass : http://service.futuremark.com/compare?3dm05=126503 8382 poeng, P4, x800xt pe kort (akkurat nå, og den blir neppe gammel, macci er på andreplass) Lenke til kommentar
RMNZR Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Så lattermildt, Mannen på andreplass hadde en AMD cpu som var hele 2 ghz lavere i klokkehastighet. ... Og alikevel ble overtaket på ynkelige 100 poeng. Lenke til kommentar
Bofur Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Lurer på om disse folka som setter rekorder på rekorder kjør artifacts fritt jeg?? Ser vel ut som Star Wars i beste sendetid tenker jeg Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Så lattermildt, Mannen på andreplass hadde en AMD cpu som var hele 2 ghz lavere i klokkehastighet. ... Og alikevel ble overtaket på ynkelige 100 poeng. er det ennå noen som ikke har skjønt at klokkefrekvens ikke betyr alt? hverken på CPU eller gpu Lenke til kommentar
emacoolit Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 (endret) EDIT: for sein... måtte ta en telefon (æsj også) Endret 7. oktober 2004 av emacoolit Lenke til kommentar
RMNZR Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 er det ennå noen som ikke har skjønt at klokkefrekvens ikke betyr alt? hverken på CPU eller gpu Det har jeg skjønt. Dette bare bekreftet det med en flystripelengde Lenke til kommentar
viranth Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Er dette en nyhet å ta med på hardware.no ? Lenke til kommentar
captzalo Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Åh, så spennende informasjon! Er det i det hele tatt noe poeng i å legge ut agurknytt som dette? BTW: Jeg har fått kjempehøy score i 3dmark 01!!!!!!!11111oneone Spammer dere bare meningsløst nytt som denne bare for å ildne opp under nVIDIA vs ATi-flamingen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Er dette en nyhet å ta med på hardware.no ? jeg synest det er bra at HW tar litt variasjon i artiklene! hvis du ikke liker det er det jo bare til å hoppe over artikkelen. Lenke til kommentar
Obi-Wan Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Spammer dere bare meningsløst nytt som denne bare for å ildne opp under nVIDIA vs ATi-flamingen? word! For ca alle og de fleste så er dette like interessant som junk mail. Lenke til kommentar
Maztermin Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 uten litt variasjoner og litt morsomme artikler hadde HW.no ikke hvert så pupulær som den er. Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 uten litt variasjoner og litt morsomme artikler hadde HW.no ikke hvert så pupulær som den er. Helt enig... Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Den første tanken som slår meg når jeg ser bildene er, gutta kan umulig ha damer! For et rot. Jeg ville ikke hatt et slikt system hjemme. Systemer skal se bra ut og. Jeg liker rene linjer, àla Dahle`s oppsett. V Lenke til kommentar
formann Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 (endret) Den første tanken som slår meg når jeg ser bildene er, gutta kan umulig ha damer! For et rot. Jeg ville ikke hatt et slikt system hjemme. Systemer skal se bra ut og. Jeg liker rene linjer, àla Dahle`s oppsett. V Du tror virkelig ikke at det er bruksmaskinen hans? Alle normale mennesker har et roterom. Det betyr ikke at man ikke har dame. Hva nå enn det har med saken å gjøre. BTW: Om hans sivilstatus er det første du tenker på når du ser det bildet, så lurer jeg på hva du gjør på hardware.no... Lurer på en annen ting også, men det skal jeg vær å spørre om.... Endret 7. oktober 2004 av formann Lenke til kommentar
captzalo Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 (endret) uten litt variasjoner og litt morsomme artikler hadde HW.no ikke hvert så pupulær som den er. Artikler som oppfordrer til flaming er meningsløst av en redaksjon som prøver å være litt seriøse. Jeg synes at HW.no burde være bedre enn å poste agurknytt. Hva med å heller fokusere på nyheter som f.eks. dette: VIA slipper info om 64-bits chipset Det har mye mer for seg, er mer interessant, og kanskje det kunne fordre en litt mer oppegående diskusjon enn "OMG OMG ATI R0XX0R!!! NOE! NVIDIA R0XX0RZ!!!" og annen meningsløs flaming. Endret 7. oktober 2004 av captzalo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå