X-Shock Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 jeg har brukt rivatuner å fått låst opp mitt club3d 6800 128mb til 16x1, 6vp. kjører nå på 390/900 å får 11500 i 3dmark.. får jeg mer ytelse hvis jeg flasher til ultra/gt bios ? burde jeg flashe .. ? hørt folk sier det kan få alvorlige konsekvenser for kortet :/ hadde jo ikke vært koselig! Lenke til kommentar
emacoolit Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Stort sett så flasher man for å slippe å styre med overklokking. Kortet er da ferdig overklokket. Problemet oppstår med en gang du får problemer med kortet, og vil bytte det. Du får ikke byttet et skjermkort som er flashet, fordi garantien ikke lenger gjelder da. Rivatuner er da greit nok? Du får ikke mer ytelse med flashing. Lenke til kommentar
Ducky Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 du kan ødelege kortet fordi jeg tviler på at den tåler verken ultra eller gt hastigheta med 16Pipes Lenke til kommentar
X-Shock Skrevet 7. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2004 okeeei gir meg der jeg er nå da.. fornøyd med over 11k i 3dmark03. men vet du tilfeldigvis hvordan jeg starter doom3 benchmarkingen ? skal være med i spillet.. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Man kjører testen slik: trykk <Alt Gr> og | knappen, for og ta ned konsollet skriv derretter Timedemo demo1.demo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå