Dinsdale Skrevet 7. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2004 Må bare si til dere som ikke har spilt Painkiller (hvorfor leser derer tråden da :!: ), det er et kongespill, en av de beste fps`er jeg har spilt noengang. Så til problemet. Jeg er på the monastery på øyen, nest siste brett. Her har jeg rensket alt. Navigasjonsnåla står fast og venter på at jeg skal finne den røde "portalen", slik at jeg kommer videre. Men jeg finner ingen, alt er tomt, ingen stjerner igjen heller, har funnet alle. Så hvor er denne portalen? Noen som husker? Jeg vil til HELVETE Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 7. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2004 Må bare si til dere som ikke har spilt Painkiller (hvorfor leser derer tråden da :!: ), det er et kongespill, en av de beste fps`er jeg har spilt noengang. Så til problemet. Jeg er på the monastery på øyen, nest siste brett. Her har jeg rensket alt. Navigasjonsnåla står fast og venter på at jeg skal finne den røde "portalen", slik at jeg kommer videre. Men jeg finner ingen, alt er tomt, ingen stjerner igjen heller, har funnet alle. Så hvor er denne portalen? Noen som husker? Jeg vil til HELVETE Den monastery levlen er egentlig EN.STOR.BUG!!! Man må rave rundt omkring i hundrevis av år, for å se etter fiender, og uten at den "guide-pilen" fungerer veldig mye. Den levlen er bare tull! Mulig at de har fikset litt på banen i nyere updates, men jeg råder deg til å gå på nett, søke etter cheats/saves og hopp over den (møkk) banen! Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 7. oktober 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2004 Ok, kunne jo gjort det. Jeg er jo ferdig så hvis noen har en savedgame så blir jeg meget glad for en PM. Jeg vil som sagt til Helvete. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 7. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2004 Ok, kunne jo gjort det. Jeg er jo ferdig så hvis noen har en savedgame så blir jeg meget glad for en PM. Jeg vil som sagt til Helvete. Det er jo andre måter å komme til helvete på da...altså...utenom spillet da... Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 7. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2004 (endret) Må bare si til dere som ikke har spilt Painkiller (hvorfor leser derer tråden da :!: ), det er et kongespill, en av de beste fps`er jeg har spilt noengang. I know. Utrolig kul følelse av at våpna er utrolig kraftige. En "stake" i magen, og skjelettet/demonen/annet pakk from hell fyker i veggen ! Jeg er ikke kommet like langt som deg, tho.. Endret 7. oktober 2004 av Mongo FuRY Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 7. oktober 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2004 Det er så jævla kul ragdoll-effekt også. Og bossene er skumle som faen, spesielt Alastor. Nagle fandens hær til veggen med trestokker er herlig. Og gled deg til "fyllikene" som kommer senere, steike jeg lo. :!: Er litt slik serious sam ganger 10, så liker man det bør man handle. Var det ingen som hadde en savedgame liggende? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå