Rob3rt Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Hei Etter at det gamle TV mitt røk i lynet her hin dagen har jeg bestemt meg for å kjøpe nytt, vurderer da sterkt dette TV. Lurer da i forbindelse med dette om det er noen som har / har hatt dette tv, og som vil dele sine erfaringer / anbefalinger med meg.. Koster 5995 på Elkjøp Lenke til kommentar
torkelma Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Hei Etter at det gamle TV mitt røk i lynet her hin dagen har jeg bestemt meg for å kjøpe nytt, vurderer da sterkt dette TV. Lurer da i forbindelse med dette om det er noen som har / har hatt dette tv, og som vil dele sine erfaringer / anbefalinger med meg.. Koster 5995 på Elkjøp løp og kjøp. Regn med at den kan være vanskelig å skaffe fra butikken sin side. Det der er ikke akkurat en fy pris på det apparatet. Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 7. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2004 Gode Ting m.a.o ? Lenke til kommentar
torkelma Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Til den prisen er den uslåelig. Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 11. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2004 Kjøpte det i helgen og må si meg veldig fornøyd. Han elkjøp duden han anbefalte phillips istedetfor dette tv, sa at det hadde bedre bilderør og et mye klarere bilde. I og med at phillipsen var 1500 kroner dyrere, og at man skal ta absolutt alt dem sier med en stor klype salt, så slo jeg til på Sonyen Anbefales Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå