Tom© Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 et lite spørsmål åssen vannavkjøling ske jeg kjøpe til en amd 64 3500+ ? noen forslag? Lenke til kommentar
stenkarlsen Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Dette lurer jeg også på..:S Tenkte meg en 3500+ 939, så tenkte meg en fin vannkjølingsblokk på denne her.. noen tips? tenkte om du var mulig å bestille en fra komplett, så hadde det hjulpet litt... men... ja.. vet ikke helt... mhmm.. tips? SAK Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Astek WaterChill duger jo. Lurer på om ikke man får kit til S939 der, får ihvertfall til S754 Lenke til kommentar
abraxa Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 WhiteWater Vannkjølings sett Socket 754/939 Jeg tror ikke den er utsolgt, de hadde i alle fall bare glemt å oppdatere lagerstatus da jeg bestilte. Helt greit sett spør du meg, jeg ligger på < 40 med full load (kun cpublokk). Blokka sitter litt ustabilt siden det kun er to hull rundt sokkel, i tillegg kan det bli vanskelig å få igjen sidedøra, fordi y-koblingen fra blokka krever en del plass. Jeg måtte også skjære ut en del aluminium av mitt Lian Li 61 kabinett for å få plass til radiatoren. Lenke til kommentar
Jazzcat Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Dette nye settet til Microplex ser jo bra ut: MIST Tsunami vannkjølingssett, Dual, Socket 754/939/940 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå