drvannnordstrom Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Oppgraderte maskinen nettopp (vel, egentlig helt ny maskin siden kun kabinett og en hd ble igjen fra den gamle).. Uansett, satte bl.a. inn et radeon x600 kort, for å ikke sprenge budsjettet helt. Sliter med å få koblet til tv'en på en BRUKERVENNLIG måte. Slik at jeg f.eks kan kjøre film fra pc'en ut på tven, samtidig som "prime"-monitoren brukes til f.eks surfing på nett e.l. Jeg er rett og slett interessert i på en mest effektiv måte å kunne variere mellom tilkobling til tv og "normalt" bruk, uten å måtte forandre på innstillinger for hver gang :-) Kan noen gi meg hint? Trenger jeg noe spesielt program kanskje?? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 er det tv ut kobling på pc'en\kortet i det hele tatt da? Lenke til kommentar
jorlille Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Theatermode kanskje? Du finner en kjapp beskrivelse av det her. Du trenger ikke noe eget program for det, kun å ha installert driverene til ATI-kortet ditt. Lenke til kommentar
drvannnordstrom Skrevet 7. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2004 er det tv ut kobling på pc'en\kortet i det hele tatt da? Joda, det er tv utkobling. Har testet den ut, og det funker. Men jeg har ikke funnet ut hvordan jeg "switcher" effektivt mellom normalt bruk og tv-bruk uten å endre på oppsettet. Lenke til kommentar
drvannnordstrom Skrevet 7. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2004 Theatermode kanskje? Du finner en kjapp beskrivelse av det her. Du trenger ikke noe eget program for det, kun å ha installert driverene til ATI-kortet ditt. Thanx, skal sjekke dette ut straks!! Høres interessant ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå