Kristallo Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Dette var et mørkt kassert bilde som virket helt håpløst. Men etter å ha gjort det lysere så fant jeg ut at jeg liker det. Lenke til kommentar
bai Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Heisann, synes bildet var artig jeg. Likte også komposisjonen. Men er litt usikker på fokusen i bildet, Klarer på en måte ikke å sette øynene på noen punkter i bildet. Savner kanskje ett "punkt" som er senteret for bildet. Lenke til kommentar
kingleh Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Må nevnes at bildet er utrolig flott. Men, alikevel er det ett slitsomt bilde, er for mye i bildet som ikke finnes fokus... Skal nevnes at jeg er totalt n00b, så andre kan kanskje synes bildet er totalt knall Lenke til kommentar
Carlos Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Utroligt flot billede! Dog er baggrunden måske lidt for "udvasket"... Hvilket kamera og hvilke indstillinger er brugt? Lenke til kommentar
Kristallo Skrevet 9. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2004 Jeg er enig at det ble for mye av den uskarpe bakgrunnen. Men samtidig liker jeg den maleriske effekten. Nikon D70, Kitlinse, 70 mm, f/5, 1/500 sekund. autofokus, manuell hvitbalanse. Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Nei, var flott slik! Men som tidligere sagt så mangler det fokus på selve planten, f.eks burde en av dråpene vært superduperskarpe, slik at øyene falt der mer. Det du sier om den «maleriske effekten» er også helt rett, - jeg liker den veldig godt også - Det er noe som skurrer med bildet, men for meg så er det ikke bakgrunnen, - mer noe med planten som ikke oppfølger «forventningene». Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå