HamiltonII Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Er det mulig å laste ned f.eks Mandrakes 3 iso'er for så å brenne dem til en DVD og boote/installere fra denne? Dette er mest p.g.a latskap,har ikke flere CD-R for øyeblikket og det er jo også mer praktisk da,slippe unna med en DVD i steden for 3 CD'er Lenke til kommentar
dvj Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 (endret) nei, men du kan laste ned en distro som DVDiso og installere fra den. F.eks. Fedora. Endret 7. oktober 2004 av dvj Lenke til kommentar
HamiltonII Skrevet 7. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2004 Jeg må være blind,leitet etter en DVD distro i går og nå er det den første jeg ser,takker for svar. Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 NFS/HTTP etc install er også ganske nyttig Lenke til kommentar
sindreij Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 NFS/HTTP etc install er også ganske nyttig Hvordan installerer man med NFS/HTTP Lenke til kommentar
iCrap Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 (endret) http://www.debian.org/CD/netinst/ Forresten: jeg installerte Debian sid 3.1 et-eller-annent fra 3 floppydisker her om dagen. Skal like å se installasjonsystemet til et Microsoft-produkt på 3-4 floppydisker. Endret 30. oktober 2004 av iCrap Lenke til kommentar
Mr-CEO Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Skal like å se installasjonsystemet til et Microsoft-produkt på 3-4 floppydisker. DOS? Lenke til kommentar
dvj Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Jeg må være blind,leitet etter en DVD distro i går og nå er det den første jeg ser,takker for svar. ftp://ftp.chl.chalmers.se/pub/fedora/linu...C2-i386-DVD.iso Lenke til kommentar
iCrap Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Skal like å se installasjonsystemet til et Microsoft-produkt på 3-4 floppydisker. DOS? MS-DOS var for tapere. Jeg brukte DR-DOS på pappas 486DX (med matteprosessor! O M G !) i en alder av 3-4 år. MS-DOS, som bestemor hadde, var noe jævla dritt. Kræsja i ett sett. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 http://www.debian.org/CD/netinst/ Forresten: jeg installerte Debian sid 3.1 et-eller-annent fra 3 floppydisker her om dagen. Skal like å se installasjonsystemet til et Microsoft-produkt på 3-4 floppydisker. På min tidligere arbeidsplass hadde vi en floppydisk. . . Riktig nok netinstall, but still. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå