vanilla ice Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Yahooooo :!: Endelig har jeg nådd det etterlengtede målet mitt. Innlegg nr. 100 er et faktum Lenke til kommentar
Iversen99 Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 gratulerer så mye....om litt har jeg også jubilemum.... stay on! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Jeg har også jubileum snart... Postcount er ikke alt, folkens. D-UH. Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 BTW: Post nr. 700 Lenke til kommentar
Leon Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 (endret) Som fredrik skriver, postcount er ikke alt. Hadde det vært opp til meg så hadde den vært fjerna. Men likevel; Grattis Edit: Emoticon Endret 8. oktober 2004 av tipp-ex Lenke til kommentar
Janivars Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 liten vitsi å være stolt av å posta 100 poster her... Det er jo folk som har posta over 10000 de har grunn til å være stolte.. Eller kanskje de burde skamme seg.. :!: Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 12. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2004 liten vitsi å være stolt av å posta 100 poster her... Det er jo folk som har posta over 10000 de har grunn til å være stolte.. Eller kanskje de burde skamme seg.. :!: De burde heller skamme seg enn å være stolte:P Lenke til kommentar
Janivars Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 liten vitsi å være stolt av å posta 100 poster her... Det er jo folk som har posta over 10000 de har grunn til å være stolte.. Eller kanskje de burde skamme seg.. :!: De burde heller skamme seg enn å være stolte:P nevnte det oxo Lenke til kommentar
enden Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 liten vitsi å være stolt av å posta 100 poster her... Det er jo folk som har posta over 10000 de har grunn til å være stolte.. Eller kanskje de burde skamme seg.. :!: De burde heller skamme seg enn å være stolte:P Til begge to Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 De burde heller skamme seg enn å være stolte:P Dine ord. De fleste som har så mange poster har mye å bidra med. Bør heller takke de. Lenke til kommentar
Janivars Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 De burde heller skamme seg enn å være stolte:P Dine ord. De fleste som har så mange poster har mye å bidra med. Bør heller takke de. Joda. det er glade for.. Men for demmes del betyr det en god del tid foran pc og foran hw.. Kunne brukt en god del av den tida på noe sosialt f.eks.. dra på byen .. Damer/kompiser.. Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 De burde heller skamme seg enn å være stolte:P Dine ord. De fleste som har så mange poster har mye å bidra med. Bør heller takke de. FORUM Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 2. november 2004 Forfatter Del Skrevet 2. november 2004 Og vips, drøye 3 uker tok det før jeg endte opp på 200 innlegg Skal ha 400 innlegg innen julaften, omså jeg må sitte å skrive 30 tulleinnlegg dagen før for å oppnå "målet" :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå