Lch Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Har du kjørt MemTest? Det er gjort på en ~ 30-60 min, så vet du iallefall om rammen din er ok eller ei. Lenke til kommentar
Krizz80 Skrevet 7. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2004 ok!! shal do. Har inst. diskettstasjonen min n[. Og er klar til å prøve Lenke til kommentar
Prelude Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 når du bruker Asus Probe til å overvåke spenningene og temperaturen din, sett den til å ta opp alle verdier, så når du får en krasj så kan du gå i loggen på programmet og se hvordan tempen og spenningen var rett før maskinen krasjet. jeg selv slet med at når jeg spillet tyngre spill så trynet maskinen min med en blå skjerm uten noe informasjon. jeg sporet dette problemet til strømforsyningen min og logger viste at rett før blåskjermen dukket opp så datt 3.3 volten ned til ~2.5 - 2.8V. løsning var å bytte strømforsyning og jeg har ikke det problemet lengre. Lenke til kommentar
Krizz80 Skrevet 7. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2004 Meget intressant. Fremdeles noen som støtter teorien min om stømforsyning. Har du evnt en link til hvor jeg kan laste ned dette? Kjører memtest nå, har ikke funnet en eneste feil hittil :!: Lenke til kommentar
Krizz80 Skrevet 10. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2004 Ville informere om de tiltak som har blitt gjort. Kjøret memtes=6 timer og null feil. Sisoft-ingen error. Kjøpte en ny psu av merket Frontron 350W(hørte de var stabile)+en fresh install av windows i dag. Har tungkjørt maskinen en god stund med Enemy territory i dag. Til min forbauslse så ser problemet ut til sporløst har forsvunnet. Det er kansje lett å tenke seg til at det var et win/driverproblem. Man må merke seg at dette er et problem som har vedvart i mitt kabinett i 2,5 pc generasjon. Merkelig å finne ut at et av de minst kostbare elementene hadde mest å si. Takker Prelude for et ypperlig forslag :!: Lenke til kommentar
Flakkmeister Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Var nok PSU`en som trengte utskiftning ja Gratulerer med løst problem! Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Hmm, er ikke sikker på om jeg ville satt pengene mine på PSU. Hører mer ut som et driverproblem, s nærmere bestemt lydkortet. Opplevd lignende selv, måtte røske ut lydkortet.... Uansett, lykke til videre! Lenke til kommentar
Flakkmeister Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Hvis du leser den siste posten hans så ser du at han har løst problemet Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Hvis du leser den siste posten hans så ser du at han har løst problemet Ja...? Jeg sa at jeg trodde at det var innstallasjonen av XP som gjorde trikset, og ønsket han lykke til videre?! Lenke til kommentar
Flakkmeister Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Hvis du leser den siste posten hans så ser du at han har løst problemet Ja...? Jeg sa at jeg trodde at det var innstallasjonen av XP som gjorde trikset, og ønsket han lykke til videre?! Hæ?! Ok nå skjønner jeg ikke en dritt, tror jeg går å legger meg snart jeg.... natta...... Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 skal ikke komme feilmelding hvis du har for dårlig psu da...hvertfall ikke no blå skjærm. har du for svak psu bare restarter pc'en seg... Komponenter i pcen kan jo feile og gi feilmelding pga. ustabil spenning fra psu! Lenke til kommentar
Powerade Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Det er nok minne ditt som holder på å dø igjen Lenke til kommentar
Lch Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Hallo. Han HAR LØST problemet. Les nå tråden før dere poster for svingende. Krizz80: Fint at du fikk fikset det. Jeg får notere meg dette bak øret i tilfellet jeg også begynner å få lignende problemer (har samme PSU). Lenke til kommentar
Krizz80 Skrevet 11. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2004 Hehe Riktig som LarC sier. Problemet ser ut til å være løst. Mange runder ET i dag og ingen kræsj. LarsC; Yupp, var psu. Fint å vite at denne posten kansje kan bli brukt av andre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå