kake_fredrik Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 ja, siden det er så veldig mye spørsmål om iptelfoni og ting rettet til dette så jeg lager denne tråden, jeg kan begynne med min erfaring. jeg har telio og har hatt det i 6mnd eller noe nå, alt har ikke godt knirkefritt men det gjør det nå. når jeg fikk min adapter så merket jeg ikke til min storefortvilelse at det var defekt før 3mnd etter=( d.v.s krangling med router`n restart 4-5ganger i uken ofte daglig, dårlig linje fikk hele oppsettet mitt til og klikke. men etter jeg byttet adapter var det bare ikke fryd og gammen, jeg fikk nemlig ikke overført nummrene mine p.g.a tele2 som rotet noe jævlig med hva som var hovednummeret mitt. så nå 6mnd etter annatt så har jeg endelig fått overført nummeret mitt=) så nå virker alt perfekt. ellers så vil jeg bare si at hvis du bruker fildelings programer så bør du være litt forsiktig med opplastning det har lett til å føre til ustabil linje eller store forsinkelser Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå