bassej Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Hei! Lurte bare på hvor mye Watt på psu som er anbefalt til vannkjøling...og hvilket vannkjølingsett som gir mest for pengene(som det er så altfor lite av)? Må seriøst få ut fingeren og slippe inn litt vann i pc`n,syns dere ikke? Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 err.. psu'en har jo 0 å si på vannkjølinga.. er jo hardwaren din som har noe å si... hvilket vannkjølings sett som gir mest vet jeg ikke, dessverre.. er helt ute av det for tiden Lenke til kommentar
bassej Skrevet 7. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2004 hehe...vet det ikke har noe å si på effekten,men jeg hadde håpet å slippe unna med en psu til både pc og kjøling..... hvor mye watt må jeg da ha,sånn ca? trekker ikke pumpa mye støm? Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 hehe...vet det ikke har noe å si på effekten,men jeg hadde håpet å slippe unna med en psu til både pc og kjøling..... hvor mye watt må jeg da ha,sånn ca? trekker ikke pumpa mye støm? De fleste pumpene går på 230V, så eneste som vil trekke litt strøm fra psu er ett relé (vis du skal ha det). 12V pumpene trekker ikke stort dem heller. Denne trekker 5.5W. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå