Hoax Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Holder på å laste ned en veldig stor betatest utgave av et spill jeg skal være med på å teste og det ser ut til at nedlastnings systemet er basert på torrent systemet, sånn at jeg laster opp det jeg har lastet ned til andre testere. Problemet er at jeg laster opp med nesten all hastigheten på ADSL linjen og NetLimiter ikke gjør noe med det. Jeg har markert downloaderen og valgt upload limit 5kb/s og ikke rørt download. Hvordan får jeg det til å "aktiveres"? Jeg laster fortsatt opp i full speed og lite ned Lenke til kommentar
Lch Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Kan du ikke strupe med torrentklienten din? De fleste klientene har mulighet for dette. Jeg bruker også 1.30, men jeg har ikke hatt problemer med at trafikkregulering ikke funker. Sikker på at du har valgt riktig prosess? Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 du må hake av i krysset ved siden av der du skriver inn upload også. Har du gjort det? Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 7. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2004 Ja, har hakene på og satt hastigheten det skal holde, men fartsgrensen brytes uansett Satte det til bare 5 upload nå holder den ca 20... rart Lenke til kommentar
w2k Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Har netlimiter funner IP adressen? Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 7. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2004 Ja, det sto new network found IP: xxx.xxx.xxx.xxx da jeg la det inn gjennom den wizarden Lenke til kommentar
brazir Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Har aldri hatt det problemet...så lenge jeg har valgt prosessen som brukes til upload og cappet den. Funker ALLTID. Må anbefale deg å ta ned Bittorrentklienten Bitcomet hvis du ikke får det til. Med den kan du velge upload hastighet + mye mer (bla. Ta ned enkeltfiler som ligger inni en torrent) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå