Ravenze Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Hei Skal selge en masse pc-deler jeg har samlet sammen. Kan noen hjelpe meg å antyde verdi på dette. Selger hele rukla samlet 1 x ATX kabinett med strømforsyning 3 x Asus hovedkort P2B med PII 350Mhz cpu 1 x Asus P3B-F hovedkort med PIII 500Mhz cpu 2 x 40X CD-ROM 1 Matrox G200 skjermkort (Video) 8MB ram, AGP 1 MAtrox G200 skjermkort, 8MB 2 x Allied Telesyn nettverkskort 10/100TX samt 10Base-FL 1 x Allied Telesyn nettverkskort 10/100TX 1 x Soundblaster AWE 64 ISA skjermkort Lenke til kommentar
chil Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 altså hvis du finner en som trenger ALT kan jeg støtte en tusing, jeg hadde aldri gidd mere enn 2-300 for hva skal jeg liksom med det?.. Lenke til kommentar
Debauchery Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Enig med chil der. Hva skal man med det...? Lenke til kommentar
buskmann Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Tviler på at du får noen til å betale noe mer enn porto for den haugen der. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Gikk ut fra at han ville ha en objektiv mening. Hvis en trenger alt så er rundt 1k rundt der han havner. Kan jo også si at jeg hadde aldri gitt 1k for det, men man kan jo være heldige. Lenke til kommentar
buskmann Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Gikk ut fra at han ville ha en objektiv mening. Din objektive mening? Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Gikk ut fra at han ville ha en objektiv mening. Din objektive mening? Var nå dette noe å krangle om også? I den andre posten min gikk det vel klart frem hva som var min SUBJEKTIVE mening. Min første post var objektive og det må man jo være når man skal vurdere blant annet priser. Det er ikke det som jeg syns som styrer prisnivået, men markedet. Jeg skjønner ikke helt meningen med innlegget ditt..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå