rafiki Skrevet 9. november 2001 Del Skrevet 9. november 2001 Jeg har fått klokka kortet mitt (et ASUS V7700 u/TV-ut) til: GPU: 255MHz RAM: 400MHz er dette bra? har tatt min gamle CPU-kjøler til å kjøle GPU, men har ingen form for kjøling på RAM-en (enda). Noen som har resultater og sammenligne med? Lenke til kommentar
mFaFa Skrevet 9. november 2001 Del Skrevet 9. november 2001 Ja. Vil si det var veldig bra! =) Har selv et Creative GeForce2 GTS.. men det er jo Creative, så det suger å klokke. Hadde tenkt til å spandere på Blue Orb kjøler og smaskens.. men org. kjøleren til creative er limt med termisk lim; de har ikke brukt skruer.. Umulig å få av kjøleren : Kjøper vel nytt skjermkort uansett.. Lenke til kommentar
M4cr0s Skrevet 9. november 2001 Del Skrevet 9. november 2001 mFaFa: Joooooda, du får av kjøleren. Legg skjermkortet i en antistatisk pose, sleng det i fryseren en 15-30 minutters tid. Nå er limet sprøtt og det går ganske greit å få av kjøleribbesaken med en kniv etc. Littegranne kraft og så går det! :smile: Har gjort dette på både hovedkort og skjermkort, funker helt fint. Dog, er lurt å la kortet tørke etterpå, blir en del kondens... Lenke til kommentar
vinkel Skrevet 11. november 2001 Del Skrevet 11. november 2001 Hei, jeg vet ikke helt jeg men jeg kjører stabilt og ordentlig på det samme med standar vifte/kjøling. Har akuratt samme Asus GeForce 2 gts 64mb skjermkort som det du har. Hvordan fikk du festa det vifta da? mvh, Vinkel Lenke til kommentar
Dubsko Skrevet 11. november 2001 Del Skrevet 11. november 2001 Jeg fikk oc mitt Creative GeForce2 pro fra 200/400 til 261/472 uten ram-kjøling. Alt jeg har gjort er å planslipe gpu + kjøleren, som jeg forresten hentet fra min gode gamle 233Mhz :wink: Jeg er meget godt fornøyd med resultatet og hadde vært gøy hvis andre hadde ført opp litt resultater, slik at jeg kan sammenligne litt. Synes forresten dere at det er bra, eller er det bare meg som er helt på trynet!? Lenke til kommentar
CFD Skrevet 13. november 2001 Del Skrevet 13. november 2001 Jeg har et POW gf2pro og fikk det til 250459 uten ekstra kjøling.(!) fikk 3700 i 3dmark 2001 med det på min duron 750@1038mhz. 256 noname ram. Greide og få den opp til 461 med tt heatsink. Synes dette er veldig bra hvis du tenker på at kortrt ikke akkurat kostet en formue.:smile: Lenke til kommentar
blackice Skrevet 23. november 2001 Del Skrevet 23. november 2001 Jeg får klokket mitt asus v7700 32ddr: gpu:200@220 ram:333@420 Med standar kjøling. Får grafikkfeil over dette, venter på 117wpeliter tror kortet har mere å gi jeg. Kommer da til å kjøle ned rammen også. Håper da å neærme meg Gainward kortene sine ytelser, etter overklokking. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå