A11i Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Har dere noen andre mobiler som er på samme nivå som SL65 og K700? Skriv litt om telefonene.. Har 0-4000 til rådighet.. Mobilen må ha: -God skjerm, trenger ikke å være gigantisk, men klar og fin.. -VGA kamera, video og vanlig ( gode fine bilder..) -Utbyggbart minne (trengs ikke hvis telefonen har bra minne fra før av) -Bør være integrert antenne, men er ikke et must.. -ikke over 105 gram -IR og/eller BT -Gode gammeldags funksjoner som vekkerklokke, alarm, kalkulator +++ -Spill... ikke et must.. -MP3 og radio kan godt være med.. trengs ikke.. Noe annet? hmm.. Kommer ikke på så mye Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Skulle kanskje vært i "hjelp til ny telefon"-forumet. Hva med eventuelt Simens SX1? Lenke til kommentar
SiR0 Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Feilpostet. Dette skal i 'hjelp, jeg trenger ny mobiltelefon' forumet. Flyttes. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Siemens S65, har det beste kameraet per dags dato, samt minnekort.. Ikke mp3/radio, men spillene er på plass =) Lenke til kommentar
FallenA Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Nokia 6230 ! Denne har det meste av funksjoner, er liten og lett, og er av god kvalitet! Jeg har hattmange telefoner, og dette må vel være en av de beste jeg har hatt ! Lykke til ! Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Nokia 6230 høres ut som en grei mobil for dine behov Siemens SX1 kan også vurderes (men egentlig er nok 6230 bedre egnet slik jeg ser det.) Lenke til kommentar
petternnn Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 jeg tror sony ericsson k700 passer bra for deg Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 (endret) jeg tror sony ericsson k700 passer bra for deg I og med at gjerne vil ha mp3 og radio blir egentlig K700i delvis utelukket, ifølge meg, grunnet sitt noe magre minne, iallefall i dette selskapet. Endret 7. oktober 2004 av Remerser Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå