Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Er ikke Napster snart død`?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ingen tvil om at Napster snart er død(og på mange måter ER napster død), men jeg lurer fælt på om vi får en ny Napster.

Jeg kan ikke huske at jeg har oppdaga så mye ny god musikk (og brukt tilsvarende mye penger...) som i Napster's glansdager.

Konseptet var genialt og programet likedan. Alle klonene som er kommet er på ingen måte like gode når det gjelder å få tak i mp3'er.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-05-16 09:22, Anders Leipsland skrev:

Konseptet var genialt og programet likedan. Alle klonene som er kommet er på ingen måte like gode når det gjelder å få tak i mp3'er.

Jeg er meget fornøyd med WinMX. Får tak i alle mp3'er, filmer og lignende jeg vil ha der. Bruker ivertfall ikke Kaaza, Bearshare, Limewire eller andre programmer som er proppfulle av spywares som spionerer på deg hele tiden du er koblet opp mot internett, i mitt tilfelle hele tiden maskinen er på. Så vidt jeg vet er WinMX fri for slikt tull.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-05-17 18:21, Afseth skrev:

Quote:

Jeg er meget fornøyd med WinMX. Får tak i alle mp3'er, filmer og lignende jeg vil ha der. Bruker ivertfall ikke Kaaza, Bearshare, Limewire eller andre programmer som er proppfulle av spywares som spionerer på deg hele tiden du er koblet opp mot internett, i mitt tilfelle hele tiden maskinen er på. Så vidt jeg vet er WinMX fri for slikt tull.

WinMX er greit nok til å finne offisielle utgivelser, men hvis du skal finne noen litt skjeldne bootlegs så finner du ikke en dritt.

Lenke til kommentar

Quote:

Pleier å ha god suksess med AudioGalaxy når det gjelder sjeldne utgivelser. Men det er mulig Napster var bedre... hukommelsen min er ikke så god :smile:

Lenke til kommentar

Quote:

Ingen tvil om at Napster snart er død(og på mange måter ER napster død), men jeg lurer fælt på om vi får en ny Napster.

Jeg kan ikke huske at jeg har oppdaga så mye ny god musikk (og brukt tilsvarende mye penger...) som i Napster's glansdager.

?

har aldri synes at napster har vært noe særlig. kun helt i begynnelsen. etterhvert fjernet de jo muligheten til å forstsette på avbrutte nedlastinger - noe som er helt fjernt.

etter napster, skaffet jeg meg WinMX - der fant jeg MYE mer. WinMX bruker jeg fremdeles, selv om jeg har prøvd kazaa og morpheus (morpheus sugde).

Jeg har akkurat skaffet meg winMX 3.1, som forløpig virker MEGET BRA.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...