b-real Skrevet 15. mai 2002 Del Skrevet 15. mai 2002 http://www.itavisen.no/art/1298729.html Begynner å bli lei Napsters desperate siste åndedrag. De vil aldri være det programmet som de en gang var uansett. Lenke til kommentar
DeejPhant Skrevet 15. mai 2002 Del Skrevet 15. mai 2002 Ingen betal programmer kommer til å bli noe, det vil alltid være gratis løsninger... Lenke til kommentar
Borf Skrevet 15. mai 2002 Del Skrevet 15. mai 2002 eg trudde no dei har vert døde i lang tid no eg.. Lenke til kommentar
Saviola16 Skrevet 15. mai 2002 Del Skrevet 15. mai 2002 Nei, napster fins enda, men tror ikke som program... De jobber med å skaffe penger og avtaler med plateselskap. les her: http://www.itavisen.no/art/1298729.html Lenke til kommentar
dudsi Skrevet 15. mai 2002 Del Skrevet 15. mai 2002 ...bare krampetrekninger....dagens Napster er bare en skygge av seg selv. [ Denne Melding var redigert av: dudsi på 2002-05-15 21:11 ] Lenke til kommentar
Saviola16 Skrevet 15. mai 2002 Del Skrevet 15. mai 2002 Nei hadde de bare vært det... Det er nok ikke lenge til det ikke finnes noe som heter Napster lenger Lenke til kommentar
craq Skrevet 15. mai 2002 Del Skrevet 15. mai 2002 Tror nok att napster er gått konkurs nå, sjfen har gått av og alt. dessuten finst det titalls med sånne program som gjør samme nytten. Desutten hva skal du med det? Lenke til kommentar
swanky Skrevet 16. mai 2002 Del Skrevet 16. mai 2002 Selv om dere er lei av å høre om Napster så bør dere ikke være helt historieløse. Vis litt respekt. Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 16. mai 2002 Del Skrevet 16. mai 2002 Ingen tvil om at Napster snart er død(og på mange måter ER napster død), men jeg lurer fælt på om vi får en ny Napster. Jeg kan ikke huske at jeg har oppdaga så mye ny god musikk (og brukt tilsvarende mye penger...) som i Napster's glansdager. Konseptet var genialt og programet likedan. Alle klonene som er kommet er på ingen måte like gode når det gjelder å få tak i mp3'er. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 17. mai 2002 Del Skrevet 17. mai 2002 Quote: Den 2002-05-16 09:22, Anders Leipsland skrev:Konseptet var genialt og programet likedan. Alle klonene som er kommet er på ingen måte like gode når det gjelder å få tak i mp3'er. Jeg er meget fornøyd med WinMX. Får tak i alle mp3'er, filmer og lignende jeg vil ha der. Bruker ivertfall ikke Kaaza, Bearshare, Limewire eller andre programmer som er proppfulle av spywares som spionerer på deg hele tiden du er koblet opp mot internett, i mitt tilfelle hele tiden maskinen er på. Så vidt jeg vet er WinMX fri for slikt tull. Lenke til kommentar
Titanic Skrevet 17. mai 2002 Del Skrevet 17. mai 2002 Quote: Den 2002-05-17 18:21, Afseth skrev: Quote: Den 2002-05-16 09:22, Anders Leipsland skrev: Konseptet var genialt og programet likedan. Alle klonene som er kommet er på ingen måte like gode når det gjelder å få tak i mp3'er. Jeg er meget fornøyd med WinMX. Får tak i alle mp3'er, filmer og lignende jeg vil ha der. Bruker ivertfall ikke Kaaza, Bearshare, Limewire eller andre programmer som er proppfulle av spywares som spionerer på deg hele tiden du er koblet opp mot internett, i mitt tilfelle hele tiden maskinen er på. Så vidt jeg vet er WinMX fri for slikt tull. WinMX er greit nok til å finne offisielle utgivelser, men hvis du skal finne noen litt skjeldne bootlegs så finner du ikke en dritt. Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 17. mai 2002 Del Skrevet 17. mai 2002 Quote: Den 2002-05-16 09:22, Anders Leipsland skrev:Konseptet var genialt og programet likedan. Alle klonene som er kommet er på ingen måte like gode når det gjelder å få tak i mp3'er. Pleier å ha god suksess med AudioGalaxy når det gjelder sjeldne utgivelser. Men det er mulig Napster var bedre... hukommelsen min er ikke så god :smile: Lenke til kommentar
salomo Skrevet 17. mai 2002 Del Skrevet 17. mai 2002 Det finnes noe som heter neonapster (NN) som bruker Gnutella Network. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 18. mai 2002 Del Skrevet 18. mai 2002 Quote: Den 2002-05-16 09:22, Anders Leipsland skrev:Ingen tvil om at Napster snart er død(og på mange måter ER napster død), men jeg lurer fælt på om vi får en ny Napster.Jeg kan ikke huske at jeg har oppdaga så mye ny god musikk (og brukt tilsvarende mye penger...) som i Napster's glansdager.Konseptet var genialt og programet likedan. Alle klonene som er kommet er på ingen måte like gode når det gjelder å få tak i mp3'er. ? har aldri synes at napster har vært noe særlig. kun helt i begynnelsen. etterhvert fjernet de jo muligheten til å forstsette på avbrutte nedlastinger - noe som er helt fjernt. etter napster, skaffet jeg meg WinMX - der fant jeg MYE mer. WinMX bruker jeg fremdeles, selv om jeg har prøvd kazaa og morpheus (morpheus sugde). Jeg har akkurat skaffet meg winMX 3.1, som forløpig virker MEGET BRA. Lenke til kommentar
Endre Skrevet 18. mai 2002 Del Skrevet 18. mai 2002 Jeg liker best Kazaalite, akkurat som Kazaa bare uten spyware, reklame og all den dritten der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå