johnj Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Min WD 120 GB er partisjonert i to, 10 GB til system (C:) og 102 GB til data (D:). Når jeg nå må formatere C: og installere Windows på nytt, vil dette påvirke D:? Har opplevd at jeg en gang fikk beskjed om at disken ikke var formatert og spørsmål om å formatere nå når jeg forsøkte å gå inn på D:, men er i tvil om dette var etter nyinstallasjon. Muligens et teit spørsmål siden det kanskje er nettopp for slike tilfeller egne systempartisjoner er kjekt, men har masse på D: jeg rett og slett ikke har råd til å miste. Dessuten er det bedre å være veldig sikker enn litt i tvil... Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Du kan formatere C: uten å måtte gjøre noe som helst med D:. Gjør dette selv, hver gang jeg skal legge inn WindowsXP på nytt. Lenke til kommentar
johnj Skrevet 6. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2004 Du kan formatere C: uten å måtte gjøre noe som helst med D:. Glemte å nevne at jeg skal skifte fra XP Pro engelsk til XP Pro norsk grunnet flere ikke-riktig-så-stø-i-engelsk-brukere. Det kan ikke bli noen språkproblemer på noen måte? Ganske newbie på dette... Lenke til kommentar
Fixer'n Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 (endret) Det kan påvirke D: hvis du har instalert programmer på D: . Bruker du D: til lagring påvirker en formatering ikke D: edit skrive leif var her Endret 6. oktober 2004 av Fixer'n Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Som fixer'n sier. har du programmer på D: må disse innstalleres på nytt... Nei, alt på C: vil jo slettes, så din norske windows vil ikke engang merke at det tidligere har vært en engelsk der... Lenke til kommentar
johnj Skrevet 6. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2004 Stemmer, D: inneholder utelukkende musikk, filmer, bilder, tekstdokumenter etc., og ikke programfiler av noe slag. Takk skal dere ha! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå