SpoileD Skrevet 29. november 2004 Forfatter Del Skrevet 29. november 2004 mhm liker ingen av de Kunne ha tenkt meg S700.. hehe men Hvor er det billigste å kjøpe denne uten abonnement?? gidder ikke lete, kanskje en av dere veit det... Kan jo kanskje kjøpe med abo, men helst uten. Lenke til kommentar
Algron Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 mhm liker ingen av de Kunne ha tenkt meg S700.. hehe men Hvor er det billigste å kjøpe denne uten abonnement?? gidder ikke lete, kanskje en av dere veit det... Kan jo kanskje kjøpe med abo, men helst uten. Med abonnement Uten abonnement Lenke til kommentar
SpoileD Skrevet 30. november 2004 Forfatter Del Skrevet 30. november 2004 thx! må nok vente til jul, men snart er det så 5100 tar kvelden.. Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 K700i er bedere mener jeg. Sx1 har et forferdelig tastatur, men det skal ikke være så ille å vende seg til. K700i er nyere også. S700i er overpriset. 7610 har jo 1mp kamera og den koster jo like mye som K700i. Kanskje du vil like den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå