Gå til innhold

k700i eller SX1?

Anbefalte innlegg

Skal kjøpe meg mobil, står mellom disse.. Har sett mange som har skrevet positivt om eks. k700i og negativt om sx1, så omvendt, men hvilken er den beste?

kan jo også være flere mobil der ute som jeg ikke har lagt merke til, gi gjerne råd. har lyst på den nye SE som kommer ut s700, men den blir nok for dyr.. :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jegt ville personlig valgt SX1 pga. Skjermen er større(men ikke nødvendigvis bedre),Symbian (3parts programvare?) og Minnekort.

Men du burde vente og se om det eventuelt kommer en som har SX1 inn å svarer, (blant dem apple ståle)

siden jeg bare har tittet på den og aldri helt satt meg inn i den

Jeg har SE P900 (en symbiantelefon) å må si at nå som jeg har hatt det er nok sjansen for at jeg bytter til en uten veldig liten.

(ved mindre det kommer en virkelig :love: telefon.)

Endret av SumSar
Lenke til kommentar

Ja, må nok krype til korset å innrømme at jeg glemte å rose K700i for det den fortjener ros for.

F.eks Har K700i en Ekstremt skarp skjerm pga av høyt anntall piksler på medium stor skjerm.(like stor som T630)

At den har 40mb innebygd minne er jo fantastisk. :love:

Med nyeste FW skal vist batteritiden være skjerpet også.

Dette er også en fantastisk telefon men jeg ville fortsatt valgt SX1.

Lenke til kommentar
Skal kjøpe meg mobil, står mellom disse.. Har sett mange som har skrevet positivt om eks. k700i og negativt om sx1, så omvendt, men hvilken er den beste?

kan jo også være flere mobil der ute som jeg ikke har lagt merke til, gi gjerne råd. har lyst på den nye SE som kommer ut s700, men den blir nok for dyr.. :(

Jeg ville gått for SX1 uten tvil. Jeg har eid den før, og var storfornøyd. Den har symbian, mp3, minnekort, bra skjerm... mye fint med den.

k700i er grei den, men overpriset og mangel på minnekort gjør den uinteressant for meg.

Lenke til kommentar
K700 har jo bedre skjerm, men hvis ikke det er viktig for deg så vil jeg anbefale deg å kjøpe SX1 (penere i mine øyne ihvertfall)

Vil ikke si at skjermen til K700 er bedre. Det at den er mindre er både et pluss og minus, ettersom du da får mindre skjerm men mindre pixler.

Lenke til kommentar

Testene er utført i forhold til hvilken type mobil det er snakk om. K700i er en "standar" mobil og SX1 er en Symbian, så den ligger på et helt annet nivå. forøvrig synes ikke jeg testen på SX1 er rett, den burde fått 5.

Hvis du sammenligner SX1 og K700i, Hvilken av disse har flest muligheter, størst skjerm, minne,osv?

Greit at K700i er en bra mobil, men pga at SX1 er en Symbian telefon har den en del fortrinn som gjør den til et bedre valg i akkurat dette tilfellet.

Endret av SumSar
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Jah kjøpte meg en sx1.. MEN det var en feil ved at det ikke gikk ann å lade den!
Leverte den til Elkjøp som jeg kjøpte den av. Der sendte de meg til en ServiceElektronikk firma som skulle ordne den. Etter en ukes tid med at de sa den skulle være ferdig, måtte de plutselig sende den inn. Nei sa jeg tok den med igjen til Elkjøp og krevde ny. Da måtte de sende etter den, for den var en utgående modell sa de. Nå har det tatt en måned. Nå vurdere jeg på om jeg skal gå og heve kjøpet, få igjen penga og kjøpe en annen mobil fra et annet sted. Hvilken mobil?? Vil gjerne ha en noe som kan ligne på SX1(kamera, symbian, mp3)?? Klarer ikke finne en bra mobil!!!!!
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...