enden Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Noen få enkelte har fått en egen tittel da disse har brukt frititiden sin (mye av den) til å hjelpe nettverket på en eller annen måte. PoleCat fikk den tittelen for å redesigne både amotor.no og programmer.no Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 åhh... jeg har også lyst på egen tittel... bare synd jeg ikke kan hjelpe hw.no nettverket på noen måte Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 QUOTE (FtZ- @ 15/10/2004 : 02:47) polecat har Designer som medlems tittel !? Dersom det plager deg og andre voldsomt, kan jeg sikkert få dem til å fjerne den. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 QUOTE (PoleCat @ 17/10/2004 : 20:44) QUOTE (FtZ- @ 15/10/2004 : 02:47) polecat har Designer som medlems tittel !? Dersom det plager deg og andre voldsomt, kan jeg sikkert få dem til å fjerne den. plager meg ikke på noen som helst måte bare lurte på hvorfår . synes det er tøft at det ikke står bruker på alle jeg Lenke til kommentar
dostojevski Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 (endret) Er det nå jeg skal komme med den obligatoriske tiraden: "Hva må jæi gjørra fårr å bli sånn Brukermoderator 'a? Jæi har lyst til å kunne kicke fålk å sånn. Åsså lurtejæ på en ting ære noen som veit åssen jeg kan pinge eller hacke masskina te kompisen min eller? Han har sånn hackerprogram som får ceden min te å kjøre ut å inn a sæ sjæl å så vil jæi jærne ta igjen på han." Det svever meg at signaturer, postcounts, titler osv. har overtatt mye av den funksjonen speiderskjorta hadde i gamledager: selve grunnen til å bli speider. Gutta på femtitallet kunne bo i telt og spise bark i fjorten dager for å få lov til å gå med fjong skjorte, for da ble alle de andre gutta misunnelige og pigene mo i knestrømpene. Jeg mistenker en god del folk for å tenne på moderatortitler og annet krimskrams. Personlig syns jeg det er greit nok å gi de som gjør en skikkelig jobb for fellesskapet både vinkler på skuldra, fjær i hatten og custom-made wunderbaum til hw.no profilen. Dere gjør en flott jobb folkens. Endret 18. oktober 2004 av dostojevski Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 QUOTE (Øivind Dahle @ 07/10/2004 : 00:30) Uansett er jeg skribent av nettverket og derfor har jeg tilgang til å moderere, Nei, ikke alle skribenter får moddis-status umiddelbart. Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Tviler på at jentene i klassen hadde blitt imponert hvis jeg hadde blitt moderator Men godt poeng though.... Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 QUOTE (jorgis @ 18/10/2004 : 17:48) QUOTE (Øivind Dahle @ 07/10/2004 : 00:30) Uansett er jeg skribent av nettverket og derfor har jeg tilgang til å moderere, Nei, ikke alle skribenter får moddis-status umiddelbart. Og når blir man skribent ? Har selv fått publisert endel artikler (5 stk. i følge publiseringssystemet), men jeg vet ikke om jeg akkurat vil kalle meg skribent av den grunn. I noen tilfeller er det kanskje bedre å leve ett lykkelig liv i de anonymes rekker og heller stikke hue opp av hullet de gangene en vil dele noe med almuen Det samme kan det også være med modereringa, må bare si at jeg har all respekt for de som gidder å ta på seg en slik uriaspost. el-asso Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 QUOTE (el-asso @ 18/10/2004 : 18:37) Og når blir man skribent ? Når man skriver jevnlig med nyheter hver uke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg