Atpn Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 (endret) Altså, bare for å ta et eksempel. oivind_dahle er moderator (står iallfall det i profilen hans), men ser man på et hvilket som helst post av han så står det Bruker. Det jeg etterlyser er litt mer konsekvent og riktig bruk tittlene. Er nemlig en smule forvirrende for enkelte vil jeg tro, og jeg er da en av de enkelte. Endret 6. oktober 2004 av Atpn Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 (endret) mm Endret 8. oktober 2004 av nr.4 Lenke til kommentar
Atpn Skrevet 6. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2004 Ikke hos meg. (Se vedlegg) Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 he he, fint innlegg Men jeg kan dog ikke hjelpe deg med svaret du søker, da jeg ikke vet det selv. Skriver her dog slik at andre kan se om det registreres slik hos de også Lenke til kommentar
whom Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 (endret) Hmm samme problem her også... Du er og blir en bruker øyvind Edit: Bruker Firefox.. Sjekket om det hjalp å åpne med IE, men ingen forandring, så da er det ihvertfal avkreftet at detl ikke nettleseren som er problemet Rart! Jeg synes faktisk å huske også at det har variert om det står opgitt "bruker" eller "moderator" hos meg... Rart! Endret 6. oktober 2004 av Deuz Lenke til kommentar
Fixer'n Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Bruker til meg. degradert eller :!: Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 ok, men jeg er egentlig ikke moderator i forumet da (dvs jeg modererer ytterst sjelden). Men jeg har sett dette problemet med enkelte andre forum moderatorer... Aner ikke hvorfor ... edit: har tatt meg en runde på alle moddisa. Ser ut til at det bare gjelder meg. Er vel degradert da, eller kanskje jeg ikke er moderator? Uansett er jeg skribent av nettverket og derfor har jeg tilgang til å moderere, sikker derfor det ikke står noe annet enn bruker. Gjør ikke meg noe da... Håper dere andre ikke tar dere nær av det heller. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 (endret) Glem det. Endret 7. oktober 2004 av nr.4 Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Min tittel ble manuelt endret. Ta kontakt med Ueland eller Desertglow, så fikser de helt sikkert noe til deg også. Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Da er tittelen på Dahle oppdatert Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 første gang jeg ser det står Moderator under oivind_dahle. Lenke til kommentar
Atpn Skrevet 7. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2004 QUOTE (DesertGlow @ 07/10/2004 : 16:23) Da er tittelen på Dahle oppdatert Good Er dog flere. B|Real og Blib står det f.eks Moderator mens på Afseth og Opus står det Brukermoderator. Alle 4 er dog medlem av gruppen Medlem-mod (SM). Mens vi er inne på tingene her, hva betyr egentlig den SM'delen? Lenke til kommentar
riktig Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 QUOTE (Atpn @ 07/10/2004 : 16:56) QUOTE (DesertGlow @ 07/10/2004 : 16:23) Da er tittelen på Dahle oppdatert Good Er dog flere. B|Real og Blib står det f.eks Moderator mens på Afseth og Opus står det Brukermoderator. Alle 4 er dog medlem av gruppen Medlem-mod (SM). Mens vi er inne på tingene her, hva betyr egentlig den SM'delen? Høres noe tvilsomt ut med den SM-delen der Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Sado-masochisme, vel. Alternativt "supermoderator". Lenke til kommentar
Opus Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 QUOTE (Atpn @ 07/10/2004 : 16:56) Er dog flere. B|Real og Blib står det f.eks Moderator mens på Afseth og Opus står det Brukermoderator. Alle 4 er dog medlem av gruppen Medlem-mod (SM). Godt spørsmål. QUOTE (Atpn @ 07/10/2004 : 16:56)Mens vi er inne på tingene her, hva betyr egentlig den SM'delen? Hmm... Kanskje Special Member - Mod. Lenke til kommentar
Rockmann Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 alltid stått at Øyvind Dahle er mod hos meg Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 QUOTE (Atpn @ 07/10/2004 : 16:56) QUOTE (DesertGlow @ 07/10/2004 : 16:23) Da er tittelen på Dahle oppdatert Good Er dog flere. B|Real og Blib står det f.eks Moderator mens på Afseth og Opus står det Brukermoderator. Alle 4 er dog medlem av gruppen Medlem-mod (SM). Mens vi er inne på tingene her, hva betyr egentlig den SM'delen? Ett fett om det står brukermoderator eller moderator.... jaja, hvis folk skal mase: Nå har en del brukermoderatorer fått "korrekt" tittel. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 he he, får vel ta en "blast from the past" på avatar fronten da, så folk slutter å henge seg opp i titler:D Lenke til kommentar
Mato Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 en anden ting er vell at enkelte brukere (tror det er brukere) har andre titler polecat har Designer som medlems tittel !? er det priviligerte som kan forandre på titelene eller har det noen med hvilken forum "del" man registrerte seg på ? Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 QUOTE (FtZ- @ 15/10/2004 : 02:47) polecat har Designer som medlems tittel !? Jeg vet ingenting, men antar at det har med å gjøre at han designet den nye siden og forum-skinnet til Amotor.no. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg