knut Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Test av Belkin F5D7230 basestasjon Igjen har vi sett på et produkt fra Belkin. Som den forrige utmerker denne basestasjonen seg med meget god pris og en innholdsfiltreringstjeneste fra Cerberian. Les artikkelen her Lenke til kommentar
notorled Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Fin og GOD test ^^ Produktet ser OK ut. Men holder ikke til mitt bruk.. Lenke til kommentar
ØysteinI Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Vi selger dem på jobben ... ikke veldig høy kvalitet. Det fine er at de konsekvent blir kassert og kunde får ny, hver gang de ryker Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Så et spørsmål: Er det dette jeg trenger for å sende signalet trådløst mellom PC på gutterommet til TV og lydinstallasjoner i stuen? Lenke til kommentar
ØysteinI Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Så et spørsmål: Er det dette jeg trenger for å sende signalet trådløst mellom PC på gutterommet til TV og lydinstallasjoner i stuen? Nei. TV'n/stereon skjønner ikke noe av trådløse signaler. Da trenger du noe mer i stilen av : http://www.pinnaclesys.com/ProductPage_n.a...481&Langue_ID=2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå