frodd Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 (endret) Hei Har bestilt et Geforce 6800LE, men har hovedkort som kun støtter 4x. Hvor mye dårligere vil denne 4x-løsningen i forhold til 8x? Jeg gidder ikke å bry meg hvis dette er minimalt, men om det viser seg at det er stort "grafikk-sprik" mellom disse AGP-hastigheten ønsker jeg å vite om det Takk for all hjelp! Endret 6. oktober 2004 av frodd Lenke til kommentar
chil Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 nei tror ikke det vil ha noe serlig å si, liten ytelses økning fra 4 til 8x, i all fall når det gjaldt 9800Pro korta, mulig de nye 6800 korta bruker mere. Men tviler Lenke til kommentar
frodd Skrevet 6. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2004 Noen som har erfaringer med dette kortet? Alt av interesse. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Har et Gainward 6800 LE-kort på mitt MSI Pro2-RU. Funker fint det. Litt bråkete vifte, men jeg har kjøpt AC NV5 Silencer og skal se om jeg får montert den i morgen. Jeg fikk åpnet opp mitt kort til 16 pipes og 5 vper, fornøyd med det. Lenke til kommentar
frodd Skrevet 7. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2004 Har et Gainward 6800 LE-kort på mitt MSI Pro2-RU. Funker fint det. Litt bråkete vifte, men jeg har kjøpt AC NV5 Silencer og skal se om jeg får montert den i morgen. Jeg fikk åpnet opp mitt kort til 16 pipes og 5 vper, fornøyd med det. Hvordan klarte du det? Modding? Overklokking? Lenke til kommentar
frodd Skrevet 7. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2004 Har et Gainward 6800 LE-kort på mitt MSI Pro2-RU. Funker fint det. Litt bråkete vifte, men jeg har kjøpt AC NV5 Silencer og skal se om jeg får montert den i morgen. Jeg fikk åpnet opp mitt kort til 16 pipes og 5 vper, fornøyd med det. Bundle? Hva fikk du med i pakken? Lenke til kommentar
Lch Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 RivaTuner 15.2, sjekk http://www.guru3d.com/download og http://forums.guru3d.com/forumdisplay.php?s=&forumid=18 Det var en bulk-sak, så jeg fikk en kjip hvit eske med en drevkontaktsplitter, et DVI-VGA-adapter og et S-Video-til-kompositt-adapter. Av programvare så fikk jeg en driver/nytteprogramcd og muvee AutoProducer 3. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå