slettmegplss Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Lurte på om dere kunne lage en ny forum skin, som er svart med grå skrift? Har skrevet prosjekt og lest på hardware forum en stund nå, og det begynner å bli slitsomt for øynene selv med 80hz oppdateringsfrekvens. Tror kanskje det er flere som ville ha likt denne skinen Lenke til kommentar
N* Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 enig der. det hadde vært digg Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 (endret) Jeg syns PoleCat sin hw-tolkning er fin jeg! Forumet i samme farger hadde vært fint.. Endret 10. oktober 2004 av datating Lenke til kommentar
N* Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 ja, skjønner ikke hvorfor hardware.no ikke bruker den. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 hvis flere kommer med ønsker om et annet skin kan det nok ordnes, men jeg sitter foran skjermer med hvitt innhold 8->16 timer per dag og merker ikke at det er slitsomt akkurat.. Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 nei, det er nå så, men jeg har funnet ut etter diskusjon med en venn av meg, og muligens andre kilder også, at noen er mer lys-sky enn andre... f.eks, han bruker nå en nesten helt hvis bakgrunn som består av fjell og snø.. (joda, den er fin) mens jeg bruker et avlangt bilde med gyldne farger, og svartet stiper oppe og ned der hvor det ikke er mer bilde. jeg synes også at forumet har skarpe (og kalde) farger, og har som mange sikekrt har lagt merke til, klaget masse, og ønsker meg et nytt ok.no skin med røde og dermet mørkere farger... det passer jo også bedre med det trådstarter ønsker... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg