tor_erik Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Hei! Jeg fikk viruset Bloodhound 6 eller noe lignende for et par dager siden, men jeg klarer ikke å finne det igjen. Mappen hvor det skal ha lagt seg er borte vekk, den heter Content.IE5 under Temp Internet Files. Ingen programmer, verken Norton, Ad-Aware eller Spybot kan finne noe. The Cleaner har jeg ikke prøvd, da trial-time er ute på den. Finnes det forresten noe gratis alternativ til The Cleaner? Anyway, noen som aner hva som kan ha skjedd? Lenke til kommentar
tundra Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 norton har slettet det automatisk? Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Fikk det samme, norton poppet opp å sa at det ikke kunne slette det, men har ikke merket noe av det, og det er ca. en måned siden det kom Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 7. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2004 norton har slettet det automatisk? Nope, det kom melding om at Norton ikke klarte å slette det. Samme her Gandalf, jeg har heller ikke merket noe utenom det vanlige. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 norton har slettet det automatisk? Nope, det kom melding om at Norton ikke klarte å slette det. Samme her Gandalf, jeg har heller ikke merket noe utenom det vanlige. Tror det er en feil i norton at det sletter den, men feil melding kommer opp. Jeg kjenner flere som har fått det samme viruset ingen har merket noe Lenke til kommentar
lenny^^ Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Om du ikkje finner den eller merker noko til det, så er det vel vekke da ?! Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 14. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2004 Om du ikkje finner den eller merker noko til det, så er det vel vekke da ?! Det er ikke sikkert. Mange virus ligger umerkbart på harddisken og f.eks. sender info til andre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå