Sir Zu Zwat Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 (endret) Hallais! Har et vanvittig merkelig PC problem for tida (Har Windows XP SP2). Windows finner ingen av mine CD rommer; verken den fysiske eller de virtuelle som jeg lager med Daemon Tools. Det står at CD rommene fungerer som de skal, men alikvel viser de ikke i Min Datamaskin. Hva i huleste kan probleme være? Håper på gode og problemløsende svar Mvh. Ole Martin Endret 7. oktober 2004 av It's me Lenke til kommentar
Kimme Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Avinstaller SP2 og så *MÅ* du avinstallere DeamonTools og/eller Alcohol 120% *før* du igjen installerer SP2. Dette pga at disse /virtuelle/ CD-ROM emulatorene føkker opp Windows ASPI layer. Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 6. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2004 Gjore ikke susen det Lenke til kommentar
j-- Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Sjekk om du kan komme inn på de ved å skrive f. eks F:/ eller det som skulle vært cd-rom bokstaven... Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 7. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2004 Sjekk om du kan komme inn på de ved å skrive f. eks F:/ eller det som skulle vært cd-rom bokstaven... Nei, gikk ikke Hva kan være galt? Lenke til kommentar
enl Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Du kan prøve å gå inn på diskbehandling i datamaskinbehandling. Se om CD-ROM stasjonene dine har fått tildelt stasjonsbokstaver. Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Jeg kjører SP2 med Daemon Tools OG Alcohol 120% installert og i gang... Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 7. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2004 Om Daemon Tools er avhengig av en fysisk CD rom? Lenke til kommentar
It's me Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 (endret) Problemet er windowsrelatert, og de har vi et eget forum for. Hadde problemet vært cdrom hadde lagringsmedier vært kategorien. Flyttet, og lite beskrivende emnetittel endret. Endret 7. oktober 2004 av It's me Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 7. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2004 (endret) Kan det være en skade på hovedkort som gjør det? Endret 7. oktober 2004 av omiro Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 9. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2004 Tror det blir til å sende inn hovedkortet, tror det er det som er problemet. Lenke til kommentar
litland Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Ser det er lenge siden emnet var oppe... Uansett: Jeg har nøyaktig samme problemet. Alt fungerte før, men plutselig en dag ble alle virtuelle og fysiske cd&dvd-rom borte. Merkelig... Kan heller ikke huske å ha gjort noen spessielle endringer eller installasjoner før de forsvant... Noen som har idé? Det ser ut som windows finner alle, når jeg ser i enhetsbehandling står det at alle stasjonene fungerer som de skall. Men i "Min Datamaskin" finner jeg ingen:S En annen ting som har irritert meg lengre tid er "Mine Dokumenter", som også merkelig nok har forsvunnet fra "Min Datamaskin".... hjelp? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå