Abruzzi Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Dette er hvordan den ser ut. Kun en liten fisk. Men noen som har noen forslag til hvordan jeg kan gjøre dette skole prosjektet bra? Innholdet fikser jeg selvfølgelig selv men å få riktig stil osv. Se vedleget. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Menyen må ABSOLUTT redesigner. Av en eller annen grunn fikk jeg assosiasjoner med goatse (linker ikke. de som vet hva det er, vet hva det er.) Header var ganske sterk, øynene blir litt blendet av den, kanskje. Hvorfor er footertekst på engelsk, når resten er norsk ? Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 6. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2004 Header og footer er bare midlertidig. Jeg vurdere å lage en ny fish der menyen er på venstre side nedover som på de andre nettavisene. Men å få inn 1900-tallets stilen blir nok vanskligere for en som er svak i photoshop. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Jeg synst du burde starte på nytt Lenke til kommentar
Simon Zimmermann Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Jeg vurdere å lage en ny fish der menyen er på venstre side nedover som på de andre nettavisene. En fordel er å tegne(skisse) flere forslag også bestemme seg for ett, og gjøre det bra. Istedenfor å hele tiden måtte lage nye fisker. En ting er å endre litt på farger og detaljer i photoshop, men å hele tiden lage nye oppsett skaper bare mer arbeid. Så jeg vil annbefale deg å sette deg ned å tegne, og deretter begynne med photoshop. Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 7. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2004 Jeg klarer ikke å lage noe i html ut av det jeg lager i Photoshop. Jeg synes det er vanskelig men kanskje det er noen lett måte å gjøre det på? Finnes vel noen guider på det? Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 (endret) På jakt etter "Slicing" du da, mao? Sjekk Good-tutorials og søk etter "slicing" eller "image slicing".. Tror du finner det du er på jakt etter da Endret 7. oktober 2004 av OShea22 Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Bruk Slice-tool I PS, og velg Save for Web. Der kan du velge å bare lagre bildene, eller å la PS lage en generert (dårlig) webside for deg. Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 7. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2004 Ja jeg så hvordan det kan gjøres nå. Interesangt det der. Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 7. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2004 Kan noen kutte denne slik at hvis jeg skriver mer i menyen så blir den ikke rar og samme med i innholdet på midten... spillesset.psd Lenke til kommentar
harald_ Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Skal du ha plass til mer i den menyen må du enten ha mindre tekst eller lage en linje til... sånn ellers tror jeg du vil gjøre lurt i å endre litt på fargene du har brukt. Rødfargen i header passer særdeles dårlig med resten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå