speed-man Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 (endret) Hei! Tenkte jeg skulle bestille inn en 3-4 stk Nokia 6630 til bedriften jeg jobber i. Dermed lurer jeg på om noen her vet om butikker/kjeder som selger mobiler billig til foreksempel bedrifter?..... Endret 6. oktober 2004 av speed-man Lenke til kommentar
speed-man Skrevet 13. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2004 Ingen verdens forslag? Lenke til kommentar
Jan Roger Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 De fleste nettbutikkene selger jo vanligvis billige telefoner. Tror du må handle for ganske mye mer enn 3-4 mobiler for å få noen særlig bedre pris. Det er da ikke så store marginer de opererer med. Det er da heller ikke naturlig at bedrifter skal få kjøpe ting billigere. De sparer jo momsen i forhold til hva privatpersoner må betale. Send en mail rundt og spør. Det skader ikke. Netshop, MPX og PS Data er hyggelige.. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Slik som mobilmarkedet er nå, så er det heller lite rom for å selge billigere. Marginene er enormt mye lavere nå enn det de var for kun et par år siden. Derfor vil det være lite å hente, men selvfølgelig, det skader jo ikke å spørre. Netshop.no er min anbefaling, og gjerne kanskje de som vil gi det bittelitt i avslag også. Lenke til kommentar
B166ER Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 kanskje mamoz.no de pleier å gi kvantumsrabatt viss du kjøper mer enn 1 enhet vet ikke om de fører mobiler eller pris men det er jo verdt å kikke innom... Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 www.best-buy.com selger... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå