Gregers Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 (endret) Hei og hå! Har nettopp vært på kino å sett denne filmen, og flere av de jeg så den sammen med syntes den var dårlig. Selv syntes jeg den var rimelig bra. Fin driv i filmen. Men hva mener dere? Kom gjerne med en liten grunn hvorfor dere likte/ikke likte filmen. Endret 9. oktober 2004 av Gregers Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Så du prøver rett og slett bare å skaffe deg allierte? Jeg har dessverre ikke sett den, har veldig lyst å se den. skal vel se den snart. kan komme med kommentar da. Lenke til kommentar
Gregers Skrevet 9. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2004 Neida, hehe. Vil egentlig bare høre noe annet enn "filmen var dårlig fordi at den sugde". Om dere skjønner Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Enig, det er noe av det dummeste jeg hører. Folk som kommer med uttalelser uten begrunnelse, greit at de mener det uten begrunnelse, men ikke kom med den offentlig. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Mange som trodde filmen hadde litt mer med fotball å gjøre, men det er det som er pointet med filmen. Hooligans har ingenting med fotball å gjøre. Synes filmen var god. Alltid kos med realistiske filmer spesielt når det er britisk film. Føles mer ekte da, av en eller annen grunn. Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Mange som trodde filmen hadde litt mer med fotball å gjøre, men det er det som er pointet med filmen. Hooligans har ingenting med fotball å gjøre. Synes filmen var god. Alltid kos med realistiske filmer spesielt når det er britisk film. Føles mer ekte da, av en eller annen grunn. Det er sant, de føles mer ekte. SKjønner ikke helt hvorfor men men. Hooligans er jo morsomme så se på. Gleder meg til å se den (har dessverre ikke sett den enda ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå