MemorY Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Gå inn i notepad skriv dette: shutdown -f Når du har gjort det så lagrer du set som en ".bat" fil. Send den til den du har lyst til og når han trykker på den så logger pc'en hans seg av uten noe varsel. Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Gå inn i notepad skriv dette:shutdown -f Når du har gjort det så lagrer du set som en ".bat" fil. Send den til den du har lyst til og når han trykker på den så logger pc'en hans seg av uten noe varsel. :!: Noen som kan noen fler? Lenke til kommentar
K.. Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Tjaa... Shutdown har jo mange spennende funksjoner shutdown -s = Slår av PC'en shutdown -r = Restarter PC'en Lenke til kommentar
Mato Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Tjaa... Shutdown har jo mange spennende funksjoner shutdown -s = Slår av PC'en shutdown -r = Restarter PC'en og hvist du da legger til noen copy komandoer som legger denne fila til i starup sekvense så plages han sikklig Lenke til kommentar
Zlash Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Tjaa... Shutdown har jo mange spennende funksjoner shutdown -s = Slår av PC'en shutdown -r = Restarter PC'en og hvist du da legger til noen copy komandoer som legger denne fila til i starup sekvense så plages han sikklig lol god ide Hvis dere sitter på samme arbeidsgruppe/domene kan du slå av maskinen hans via dos vindu. Shutdown -m \\datamaskinnavn Lenke til kommentar
Mato Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 kom over denne sidnen , masse gøy der http://www.entensity.net/?content=pranks Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Hey, jeg vil seee! Hva er det snakk om? Tubgirl? Shitcity? Hvaa? Nyskjerrig!! Lenke til kommentar
nd4spd Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Tubgirl? Shitcity? Ikke nevn sånne ting Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 10. november 2004 Forfatter Del Skrevet 10. november 2004 Tjaa... Shutdown har jo mange spennende funksjoner shutdown -s = Slår av PC'en shutdown -r = Restarter PC'en og hvist du da legger til noen copy komandoer som legger denne fila til i starup sekvense så plages han sikklig hvordan?? xplain Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Jeg også. Nå føler jeg at nerden inni meg bare vokser.... Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 10. november 2004 Forfatter Del Skrevet 10. november 2004 Jeg også. Nå føler jeg at nerden inni meg bare vokser.... hehe har sendt den der "logg av" saken til et par allerede, funker fett Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Prøvde denne på skolen i fjor: Åpne notepad, skriv: net send * medlingen din kopier tusen ganger lagre som .bat, og hiv den inn i oppstartsmenyen Le når datansvarlige må stresse med å få alle beskjedene vekk fra alle pc'ene som er i nettverket... Funker i windows 2000, sikkert flere, men har ikke prøvd.... Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Funker den logge av greia fett? Vil nødig ha noen på døra med en defekt pc i handa... Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Farligste er vel hvis de driver med noe viktig som blir borte når pcen skrur seg av. Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Det var det jeg tenkte. Skal forsøke det på et par venner først, etter å ha spurt om de har noe viktig åpent Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 shutdown -s -t 100 -c "Du har fått et virus!!!11" Lagre som .bat. Da får mange hetta Lenke til kommentar
e-ha Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Er det noen flere .bat kommandoer som er kule? Lenke til kommentar
Christian_ Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 kult!! haha :!: Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 kom over denne sidnen , masse gøy der http://www.entensity.net/?content=pranks Er disse programmene helt ufarlige? Det er ikke noen av dem som det ikke er mulig å fjerne? Om de ER ufarlige, skal jeg ha ei helg full av latter Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Hvordan lagrer man den i .bat fil. Jeg kan kun lagre den i et annet format. Kan noen hjelpe meg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå