N* Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 her finner du sikkert noe. av en eller annen grunn får jeg ikke tak i direkte link, men det ligger under "download" og "MSN". Ellers kan du jo sende ham denne Lenke til kommentar
N* Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 når man trykker på den "snurrer" skjermen rundt i noen sekunder så er alt bra igjen ikke noe virus eller noe Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 9. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2004 (endret) Kan du vise den? Eller si hvor du fikk den? Instalasjonsfil?Edit: Kan jo også vise bildet på [en dame som spiser bæsj] i 2000*2000. Ganske skremmende deg og. (En liten warning, til de som ikke liker å se rumpe som bæsjer) Du trenger får faen ikke linke da! bare be folk søke på google. trykte feil der btw: har sett før, men prøver og glemme jeg føler med deg.... har sett det jeg og en gang i tida... Edit: sorry mac... Endret 10. oktober 2004 av ZiroN Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 9. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2004 her finner du sikkert noe. av en eller annen grunn får jeg ikke tak i direkte link, men det ligger under "download" og "MSN". Ellers kan du jo sende ham denne jævli bra! flere slike forslag, keep em coming Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Kan du vise den? Eller si hvor du fikk den? Instalasjonsfil?Edit: Kan jo også vise bildet på [en dame som spiser bæsj] i 2000*2000. Ganske skremmende deg og. (En liten warning, til de som ikke liker å se rumpe som bæsjer) Du trenger får faen ikke linke da! bare be folk søke på google. trykte feil der btw: har sett før, men prøver og glemme jeg føler med deg.... har sett deg jeg og en gang i tida... Ha.....ha...... morsomt *lyst og si noe* Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 når man trykker på den "snurrer" skjermen rundt i noen sekunder så er alt bra igjen ikke noe virus eller noe Funka itte hos meg Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 10. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2004 Kan du vise den? Eller si hvor du fikk den? Instalasjonsfil?Edit: Kan jo også vise bildet på [en dame som spiser bæsj] i 2000*2000. Ganske skremmende deg og. (En liten warning, til de som ikke liker å se rumpe som bæsjer) Du trenger får faen ikke linke da! bare be folk søke på google. trykte feil der btw: har sett før, men prøver og glemme jeg føler med deg.... har sett deg jeg og en gang i tida... Ha.....ha...... morsomt *lyst og si noe* oj faen sorry, skrive feil skulle vært "det" og ikke "deg" skal edite nå... Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Veit ikke om det er lov å linke til denne siden, men www.library.2ya.com se på msn stashet der. Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 når man trykker på den "snurrer" skjermen rundt i noen sekunder så er alt bra igjen ikke noe virus eller noe NOEN SEKUNDER!!! sug snabb a!!! Holdt på EVIG jo, sitter å skriver stil, holdt på å drite i buksa Lenke til kommentar
Jihadinmymind Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Noen som har noen morsome / litt onde scripts som ligger på nettet eller share. Feks. tastaturet slutter å funke, musen går amok, lyden på maks, pcen restarter seg osv.? Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Noen som har noen morsome / litt onde scripts som ligger på nettet eller share. Feks. tastaturet slutter å funke, musen går amok, lyden på maks, pcen restarter seg osv.? Hvis du ser på linken min litt lenger opp. Lenke til kommentar
Jihadinmymind Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Siden din var ikke bra nok. Jeg vil ha scrips som jeg beskrev tidligere. Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Nevn en ting som ikke står der da. Jeg finner alt fra teite "enkle" program til å virkelig kontrolere pc'en til en annen Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Blir nesten flau her nå.... Går det ikke an å lese? Main page / News Tutorials / Quick Info Programming / Text dls Trojans / Backdoors Site Hacks / Bug Scans Viruses/Builders / Info MSN Hackers / Flooders IP/Proxy / Port Scans IRC Programs / Tools Nukers / Flooders Webmasters Corner Firewalls / Antivirus Needed Files(dlls,ocxs) Dere ser at det står det på siden? Det er vel bare å gå på trojans, msn hackers osv.... Hvis dere virkelig ikke skjønte det burde dere kanskje ikke drive med sånt. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 KAn ikke du lese?? Jeg skrev "hvor?!? " betyr at jeg tulla! Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 (endret) *Slettet* Endret 15. oktober 2004 av Ongabonga Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 23. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2004 når man trykker på den "snurrer" skjermen rundt i noen sekunder så er alt bra igjen ikke noe virus eller noe NOEN SEKUNDER!!! sug snabb a!!! Holdt på EVIG jo, sitter å skriver stil, holdt på å drite i buksa rofl !! :!: ide å lagre før du trykker på sånt kødd først kansje..? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 når man trykker på den "snurrer" skjermen rundt i noen sekunder så er alt bra igjen ikke noe virus eller noe NOEN SEKUNDER!!! sug snabb a!!! Holdt på EVIG jo, sitter å skriver stil, holdt på å drite i buksa rofl !! :!: ide å lagre før du trykker på sånt kødd først kansje..? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå