Ksungam Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 i dag ble jeg tilsendt en fil hvor navnet mitt skifta seg til "i just wet myself" hehe, veldig artig ja... så hadde jeg tenkt å hevne meg da, og ville gjerne ha noe annet å sende han, noen forslag, eller kan noen sende meg noe?? PS! jeg vil ikke ha no virus eller ting som ødelegger pcen hans, han er en venn og dette gjøres bare på kødd.. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 (endret) du får en addon til msm pluss som lar deg vise bilder i full størreles hos "motakeren" Gootese i 2000*2000 eller.no hadde sikkert skadet nervene til kopisen din finne en link til deg ? http://www.msgplus.net/pluginsdb/down/?action=file&id=72 og ellers så finnes det jo masse andre plugins som gjør masse iriterende ting her : http://www.msgplus.net/pluginsdb/down/ Endret 6. oktober 2004 av FtZ- Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 7. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2004 hva er gootese? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 hva er gootese? Goatse Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Goatse = Mann som som har fingrene inni anus og drar/vider det ut så det blir veldig stort. Kort sagt. Siden der det opprinnelige goatse-bildet lå er nede, heldigvis, men du kan fortsatt finne det ved et google-søk, noe som IKKE ANBEFALES. Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 7. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2004 haha har sett det, det er en side med dette bilde... jeg skal IKKE poste noe link her, i hensyn til folk som ikke har sett... Lenke til kommentar
Skateee Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 (endret) Hva er denne fila de sender? den funker visst ikke på mg mange har prøvd men n¨r jeg opner den blir det bare error Endret 7. oktober 2004 av Skateee Lenke til kommentar
runela Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 har sett d... :!: Anbefales ikke Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Goatse er kult! Det er ekkelt, men det er tran også, folk drikker det fortsatt. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 har postet denne før men for uvitende http://en.wikipedia.org/wiki/Goatse.cx ikke noe bilder bare ren text om goatse Lenke til kommentar
Mato Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 men linker...... ? åå ja det er linker til div bilder på den sidne , men det er jo bare og ikke klike på di da Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 8. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2004 leste intervjuet med han goatsee fyren på den sida de, for en jævla taper... men får å ikke endre tema helt til "goatsee" så spørr jeg på nytt: NOEN SOM HAR NO MSN KØDD?!!! Lenke til kommentar
Mato Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 mitt forslag er vell fåreløpig det beste da Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 har en sånn .scr fil som man kan rename til hva som helst, og hvis han som får den fila åpner den, og den heter f.eks "jeg er gay.scr" da skriver han til alle på msn: jeg er gay Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 (endret) Kan du vise den? Eller si hvor du fikk den? Instalasjonsfil? Edit: Kan jo også vise bildet på **SENSURERT** i 2000*2000. Ganske skremmende deg og. (En liten warning, til de som ikke liker å se rumpe som bæsjer) ## INGEN grunn til å poste slike linker -blacktower ## Endret 14. oktober 2004 av blacktower Lenke til kommentar
K.. Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 har en sånn .scr fil som man kan rename til hva som helst, og hvis han som får den fila åpner den, og den heter f.eks "jeg er gay.scr" da skriver han til alle på msn: jeg er gay Link? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 (endret) Kan du vise den? Eller si hvor du fikk den? Instalasjonsfil?Edit: Kan jo også vise bildet på [en dame som spiser bæsj] i 2000*2000. Ganske skremmende deg og. (En liten warning, til de som ikke liker å se rumpe som bæsjer) Du trenger får faen ikke linke da! bare be folk søke på google. trykte feil der btw: har sett før, men prøver og glemme Endret 8. oktober 2004 av BUNDY Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå