LilleG Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Står ikke noe som helst på min PSU Lenke til kommentar
Manx Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Hvis den fulgte med kabinettet så står det vel kanskje på hjemmesiden til produsenten. Lenke til kommentar
LilleG Skrevet 6. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2004 err mente hvor mange watt han hadde Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 står på siden. pleier ihvertfall det. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Står ikke noe som helst på min PSU Har du tatt den ut og sett etter ? Lenke til kommentar
LilleG Skrevet 6. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2004 Står ikke noe som helst på min PSU Har du tatt den ut og sett etter ? Ja. det var et klistre merke der. men det har blitt revet ta. :| Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 hvis du har handla den over internett, så kan du vel gå innpå sidene deres og sjekke ordren. Eller du kan ta et bilde av den, og legge den ut her(verdt å prøve igvertfall) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå