Killer_DT Skrevet 15. mai 2002 Del Skrevet 15. mai 2002 Dette har vært min sykeste DATA-måned hittil! Det hele begynner i begynnelsen av april med at HK'et mitt ryker. Sender det inn til ITbutikken med CPu'en som ble brukt! Så etter nesten 3 uker får jeg Hk'et tilbake, men de har glemt å sende med CPU'en! Sender dem mail og sier at den blir den er sendt samme dag som jeg klaget. Så klikker PSU'en min. Helt plutselig så er den bare død over natten, og den var ikke koblet i veggen engang. Sender den tilbake til microplex. 10 dager etter jeg klagde på CPu'en var den fortsatt ikke kommet. Jeg spør etter pakkenummer, men de funket ikke. Sender 3 mail til itbutikken fordelt over 4 dager, får ingen svar på dem (har fortsatt ikke fått det) Ringer inn til itbutikken norge og spør hva som skjer. Han sier han skal sjekke med danmark. Og be dem sende meg det virkelig pakkenummeret. 4 dager etterpå har jeg det fremdeles ikke. Ringer til ham dagen etter første gangen jeg ringte ham. han ringer igjen. og sier det samme, men denne gangen skal de sette pakkenummeret på retursaken inne på websidene deres. Det har de fortsatt ikke gjort ennå 3 dager etterpå. Så 3 dagen jeg ringer inn så legger han røret mitt ned på bordet mens han ringer til itB-danmark, og mens han snakker med dem så sier han til dem: "har dere ikke sendt den ennå?". Så går han over til meg igjen og sier han skal ringen meg opp igjen. Noe han fortsatt ikke har gjort. og det er 36timer siden! Så igård trykker jeg ut CD-ROM'en og da er den halvparten så kjapp ut (drit-treigt) så legger jeg i CD og trykker den inn. Etter 1 sek kommer den ut igjen, og slik fortsetter den inn og ut, inn og ut til jeg trekker ut strømmen. MONGOCDROM!!!! Tipper It-butikken ikke har sendt CPU'ene mine ennå, nesten 2uker etter jeg har fått ntt HK, som forresten er den eldste revision som finnes av kortet! Jeg hadde Asus A7V REV1.04, og fikk REV1.01! De sitter sikkert og ler av meg der nede! Jeg skulle bare betalt for danskebåten ned der og banket dem med Bazooka!!! Beklager for dere som innser at dere har kastet bort tiden deres på å lese alt dette drittet, men jeg følte jeg måtte poste det et eller annet sted. Lenke til kommentar
JoKr Skrevet 15. mai 2002 Del Skrevet 15. mai 2002 vel, det er jo greit å få det ut, men snart kommer noen å sier dette skulle ligge under Off Topic seksjonen. du får i det minste ha lykke til :wink: Lenke til kommentar
roaldhansen Skrevet 15. mai 2002 Del Skrevet 15. mai 2002 ta det med ro, det er greit å være forbannet iblandt. håper at du har lært noe nå da? Lenke til kommentar
miniPax Skrevet 15. mai 2002 Del Skrevet 15. mai 2002 Tror heller de kommer til å si at det passer under Webshop erfaringer :smile: Lenke til kommentar
PIIIpower Skrevet 15. mai 2002 Del Skrevet 15. mai 2002 blir vel stoppa snart denne tråden ja... Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 15. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2002 glemte å si at jeg fikk en mail fra microplex som sa at PSU'en jeg hadde sendt inn fungerte fint. Selv om jeg hadde testen den 3 ganger på min egen maskin, en gang på fatter'n og en gang på bruttern sin, alle med samme resultat! Nå må jeg betale frakten tilbake i postoppkrav, som sikkert blir 150kr! Det ble en dyr strømforsyning. (750kr+150=900KR for en 350Wattr) Lenke til kommentar
TRAM Skrevet 15. mai 2002 Del Skrevet 15. mai 2002 Trist og typisk - 'på retur skal webshoper kjennes' ... og så sier de nok at dette bare var mange uheldige omstendigheter blabla. - men har du forøvrig normale livsbetingelser, så vil nok regnskapet gå opp ( mener sånt kommer gjerne i serier, på + og minus-siden ) :smile: råd: følg på med fax etter telefon - mail i sånne saker er uten tyngde ( ingen forpliktes ), og spar ikke på trusler om å henge dem ut i webshop-omtale og forum om falske tibakemeldinger etc. Lenke til kommentar
Monhart Skrevet 15. mai 2002 Del Skrevet 15. mai 2002 Herregud, nå må jeg bare få det ut! Er 99% av folkene på dette forumet bare interessert i om postene er i feil kategori, eller om innholdet er for lite seriøst? Dette begynner å gå over stokk og stein! #¤"/(#&(/&¤=/")!"?)( ARG!! Lenke til kommentar
JoKr Skrevet 15. mai 2002 Del Skrevet 15. mai 2002 Jeg tror din tilbakemelding burde være under Offtopic. La oss seriøse diskutere i fred :grin: Lenke til kommentar
Monhart Skrevet 15. mai 2002 Del Skrevet 15. mai 2002 Quote: Den 2002-05-16 00:27, JoKr skrev:Jeg tror din tilbakemelding burde være under Offtopic.La oss seriøse diskutere i fred :grin: Arg, går ikke an i dette forumet lenger det :sad: Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 16. mai 2002 Del Skrevet 16. mai 2002 (endret) Vårrengjøring. Endret 5. januar 2005 av Hidden Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 16. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2002 Ironien fortsetter: jeg fikk mail fra itbutikken igjen igår, de spurte om jeg hadde fått pakken! Men tror dere jeg har fått den? nei, det har jeg ikke. Og så starter det hele om igjen. ARRRGGGGGGGGGGGG Jeg burde fått en eller annen form for kompensasjon for alt dette stresset. Skulle ønske itbutikken folka fulgte med på dette forumet slik som databutikken.com gjør. Det er en absolutt god egenskap. Fra nå av skal det bare gå i databutiken og psdata.no. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå