geirthr Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Er det noen som vet om det finnes program som finner at av hva slags hardware amn har? Typ Hovedkort, harddisker, RAM, CPU osv.. Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 (endret) AIDA32 er det noe som heter, som er et utrolig godt program. EDIT: Endret 6. oktober 2004 av Thompzen Lenke til kommentar
Magnusha Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 (endret) AIDA32 finner ut det du finner det ved å søke på Google Edit: Thompzen var før meg Endret 6. oktober 2004 av magnum_h_a Lenke til kommentar
geirthr Skrevet 6. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2004 Takk skal dere ha Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Uhm, Aida32 er vell lagt ned, og Everest Home Edition er kommet inn, eller tatt over etter aida, finnes på www.lavalys.com Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Sisoft sandra funker også, men selv bruker jeg AIDA da, som flere har nevnt. Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Sist jeg sjekket hadde utviklingen av AIDA32 stoppet. Hvorfor vet jeg ikke, men det fungerer bra uanset.. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Sist jeg sjekket hadde utviklingen av AIDA32 stoppet. Hvorfor vet jeg ikke, men det fungerer bra uanset.. Everest Home Edition har tatt over. akkurat likt som aida, bare noen nye ting Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå