ola555 Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Hei, Jeg har sett på Ati sin side og lest litt om grafikkbrikken mobility 9800 til bærbare pcer. Jeg har også sent en mail til PS Data og spurt om når de vil begynne å selge feks Tundra med slike brikker. Det viste de ikke. Er det noen andre som vet når vi kan vente oss at Mobility 9800 selges på det norske markedet? -Takk for svar Lenke til kommentar
glotón Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 For noen dager siden kunne man bestille inspiron 9100 med 9800 brikke, men nå har de tatt bort dette valget på dell sine sider.. De har kanskje gått tom for brikken? Lenke til kommentar
gixer Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Jeg mener å ha lest at 9800-kortet har en fysisk størrelse som gjør at den i første omgang bare blir tilgjengelig i desktop-erstattere. Lenke til kommentar
ola555 Skrevet 25. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2004 Jeg tar sjansen og "bumper" denne posten ettersom jeg hadde håpet å finne ut litt mer om når dette kortet kommer eller hvor bra det vil være. Mvh, Ola Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå