litium123 Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Hva i grønneste helvette er vitsen med å bumpe en 5 år gammel tråd? Lenke til kommentar
Harkonnen Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Hva i grønneste helvette er vitsen med å bumpe en 5 år gammel tråd? 7909755[/snapback] Hemmelig Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Skognissens feil.. Så ikke på datoene jeg.. Poster som regel i det som står øverst på lista Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 http://www.spikedhumor.com/articles/78239/...xafluoride.html Dette gir deg en mørk stemme. Lenke til kommentar
Roiku Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Ville ikke fått i meg så altfor mye drivgass og øvrige stoffer der. Bare fordi det blåser kaldt ut, tror jeg ikke det er det samme som å stå i stiv kuling. Lenke til kommentar
Eclipsed Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Hadde nok også selv vært litt skeptisk med trykkluft på boks... Det kan være rester av fks. olje etter produksjonen av dem. Dessuten; Hvorfor ikke heller pumpe lungene fulle av n20 , også kalt nitrous oxide eller lystgass? Mulig det er ukjent for noen men denne gassen er særdeles artig å innhalere, det er også helt lovlig i norge, og patroner kan bla. kjøpes på Jernia. Det lønner seg å bruke en kremdispenser til å få luften ut i en ballong. Det er helt ufarlig, så lenge man passer på å få i seg nok oksygen også. Man føler en oppstemthet, glede, kribling i hele kroppen, musikken pitches opp og ned samt det også blir litt visuellt på en rar måte for min del... Det er forøvrig svært rene patroner som selges på Jernia. Isi heter dem, de er kjent for å være noe av de bedre man får her i verden... Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Denne har blitt bumpet opp igjen to ganger. Når skal den bli stengt? *rapportert* Lenke til kommentar
Eclipsed Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Off-topic men; Er det bare meg som ikke helt ser det store problemet med at eldre tråder tas frem igjen? Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Tråder som inneholder innhalering av div stoffer som kan være skadelig for helsen stenger vi. MVH KVTL Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg