EviLEddiE Skrevet 15. mai 2002 Del Skrevet 15. mai 2002 Hører jo alltid om folk som innhalerer helium og får den rare, lyse stemmen. For hånden akkurat da hadde jeg dessverre ikke helium, men en boks med komprimert luft (av merket Fellowes). "Det skader jo ikke å prøve et trekk, dette er jo bare rein luft!" Tok et skikkelig magadrag, og begynte å snakke. Jeg ble overrasket. Stemmen min hørtes ut som det helt motsatte som ved bruk av helium, jeg fikk en dyp stemme (lik den man får med forvrengningsutstyr for telefon, samt likt det man hører ved intervjuer med anonyme personer). Bakdelen var at jeg ble skikkelig kvalm, det var like før jeg måtte "rope på elgen"! Noen andre her som har forsøkt dette..? Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 15. mai 2002 Del Skrevet 15. mai 2002 hehe, stilig! skal jeg ta å teste en dag. :wink: Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 15. mai 2002 Del Skrevet 15. mai 2002 DEt har noe med at du blåste kald luft ( komprimert luft blir kald) på talebåndene. De blir da bedøvet, slik at de blir slappe, derfor får du en mørk stemme. Ved Helium vet jeg ikke hva som skjer..Men det er kult vertfall Lenke til kommentar
minimum payne Skrevet 15. mai 2002 Del Skrevet 15. mai 2002 tror det er ganske mye co2 i den lufta dær, ikke lek med den, men hvis du apsolutt må, så er dette et morsomt triks- putt det tynne røret opp i rompa og gi på full gass, så kniper du igjen, og tar på deg buksa. så går du på skolen og stiller deg midt i aulaen og så slipper du sakte opp på fiseringen din. det blir morro, stol på meg. Lenke til kommentar
Lowrider Skrevet 15. mai 2002 Del Skrevet 15. mai 2002 Fellowes boksene inneholder R134A mener jeg. En tung gass. Meget sunn å puste inn STORE mengder av :smile: Er du heldig svimer du av etter et minutt eller to, er du uheldig så dør du bare. Den inneholder IKKE oksygen....og det trenger som sikkert noen av dere vet mennesker for å leve. Smart EviLEddiE! Skikkelig smart :wink: Lenke til kommentar
fortere Skrevet 16. mai 2002 Del Skrevet 16. mai 2002 Quote: Den 2002-05-15 16:40, minimum payne skrev:<snipp>-putt det tynne røret opp i rompa og gi på full gass, Ikke for å være gledesdreper altså.... Men det der kan du dø av...! Lenke til kommentar
Dan Hansen Skrevet 16. mai 2002 Del Skrevet 16. mai 2002 Pinglete ... stikk ned på bensinstasjonen og ta et magadrag der du ... :wink: Lenke til kommentar
EviLEddiE Skrevet 16. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2002 Quote: Den 2002-05-15 23:22, Lowrider skrev:Fellowes boksene inneholder R134A mener jeg. En tung gass. Meget sunn å puste inn STORE mengder av :smile: Er du heldig svimer du av etter et minutt eller to, er du uheldig så dør du bare. Den inneholder IKKE oksygen....og det trenger som sikkert noen av dere vet mennesker for å leve.Smart EviLEddiE! Skikkelig smart :wink: Ikke rart jeg ble så kvalm! Skal begynne å advare folk FØR de vil prøve dette ut... Kommer ikke til å gjøre dette så mange ganger, da en slik boks koster i overkant av 100 kr - en altfor liten sum til å leke med livet med..! Lenke til kommentar
minimum payne Skrevet 16. mai 2002 Del Skrevet 16. mai 2002 ja fortere men tenk for en morsom død da, -Psssss, aaaaarg,prrrrrrrrrt :smile: Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 18. mai 2002 Del Skrevet 18. mai 2002 R134A er jo ikke akkurat så giftig da. Lenke til kommentar
Aderlig Skrevet 18. mai 2002 Del Skrevet 18. mai 2002 Jeg så på discovery channel at når man skulle dykke dypere enn x antall meter så måtte man bruke et annet surstoff, siden oksygenet ble giftig? Kan noen forklare meg mer eksakt? Lenke til kommentar
slakken Skrevet 19. mai 2002 Del Skrevet 19. mai 2002 Den 2002-05-18 20:18, Aderlig skrev: Jeg så på discovery channel at når man skulle dykke dypere enn x antall meter så måtte man bruke et annet surstoff, siden oksygenet ble giftig? Kan noen forklare meg mer eksakt? --------------------------------------------------- Her blir det forklart nærmere: http://www.uib.no/People/sub/nitrox.html Lenke til kommentar
b-real Skrevet 23. mai 2002 Del Skrevet 23. mai 2002 Hm...må få prøvd det derre med helium... Lenke til kommentar
Espenevo Skrevet 28. mai 2002 Del Skrevet 28. mai 2002 En ting som er litt kult er at hvis trykket på luften blir større enn et visst nivå revner lungene, bukhulen fylles med luft - og du vil se ut som Michelinmannen og flyte som en dupp! (En liten ulempe er jo så klart at du gjerne blir litt slapp og blå etterhvert, siden lungene kollapser.) Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 5. juni 2002 Del Skrevet 5. juni 2002 du blir vel kanskje litt dør også kanskje...? Lenke til kommentar
Skognisse Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 mm.. this is some good shit.. *ta et godt drag* hehe men ja .. det er litt "far out" opplevelse første ganga .. ting strammer seg til .. lyder blir fjerne.. kjenner blodsmaken i kjeften, og ser både rødt og grønt (slik var det for meg ) .. hehe.. stikk inn tuten , åpne luftekanalene og bare sprøyt inn til du kjenner den "syrlige" smaken inni ganen .. da har du fått nok ;P men uff.. bør ikke oppfordre til nei , poff så ligg en der.. "moor moor eg sku renske pc'n .. " Lenke til kommentar
Intimvask Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Flott bump fjortentegn Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Kompressorer som komprimerer gassen kan spytte olje i hva det nå skal være slags gass eller luft som komprimeres, anbefaler ikke å innhalere hvasomhelst for å prøve, kan være både giftig og farlig hvis det er "oljetåke" i Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Hm...må få prøvd det derre med helium... 220803[/snapback] Helium er drittrått! skal se om jeg får lastet opp et lydklipp av meg og ene broren min :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg